antibiotic antybiotyk co to znaczy
Definicja antybiotyk (ang. antibiotic). Czym jest przez odkrywcę streptomycyny, amerykańskiego.

Czy pomocne?

Definicja antybiotyk (ang. antibiotic)

Co znaczy ANTYBIOTYK (ANG. ANTIBIOTIC):

Opis hasła
Termin wprowadzony w 1945 r. przez odkrywcę streptomycyny, amerykańskiego mikrobiologa S.A. Waksmana. Substancja wytwarzana przez różne drobnoustroje (np. pleśnie, grzyby, bakterie), a obecnie otrzymywana również na drodze półsyntetycznej lub syntetycznej, która ma działanie przeciwbakteryjne, przeciwgrzybicze lub przeciwnowotworowe. Ze względu na efekt działania antybiotyki dzielimy na statyczne i bójcze. Ze względu na zakres aktywności na wąskowidmowe i szerokowidmowe. Istnieją również podziały ze względu na mechanizm działania oraz budowę chemiczną (np. antybiotyki beta-laktamowe, tetracykliny, makrolidy, aminoglikozydy itd.).

Definicja Aerolizyna (Ang. Aerolysin):
Co to jest dwóch hemolizyn (cytotoksyn); białko wytwarzane i wydzielane przez ludzki patogen Aeromonas hydrophila ; tworzy trwałe struktury heptameryczne, które wnikają w dwuwarstwę lipidową, tworząc kanały antybiotyk (ang. antibiotic) co znaczy.
Definicja Aktyna (Ang. Actin):
Co to jest do białek najobficiej występujących w przyrodzie, obecna zarówno w komórkach mięśniowych, jako osnowa filamentu cienkiego, jak i niemięśniowych - stanowi 15-20% białek komórki eukariotycznej (20-30 antybiotyk (ang. antibiotic) krzyżówka.
Definicja Adiuwant (Ang. Adjuvant):
Co to jest Substancja, która wprowadzana jest do organizmu razem z określonym antygenem w celu zwiększenia immunogenności tego antygenu. Najczęściej stosowanymi adiuwantami są bentonit, wodorotlenek glinu i antybiotyk (ang. antibiotic) co to jest.
Definicja Amidorfina (Ang. Amidorphin):
Co to jest Opis hasła Peptyd opiatowy, odpowiadający resztom aminokwasów 104-129 w proenkefalinie A wołu, posiada grupę amidową na końcu C antybiotyk (ang. antibiotic) słownik.
Definicja Adenozynodifosforyboza Lub Adenozyno(5')Difosfo-(5)-Beta-D-Ryboza (Ang. Adenosinediphosphoribose, Adenosine(5')Diphospho(5)-Beta-D-Ribose):
Co to jest Skrót polski ADPR Skrót ADPR Opis hasła Symbol: AdoPP Rib lub A5'pp5Rib lub (Rib5)ppA antybiotyk (ang. antibiotic) czym jest.

Czym jest Antibiotic Ang Antybiotyk znaczenie w Słownik na A .

• Dodano:
  • Autor: