dzieci zaburzeniami łączonymi co to znaczy
Co znaczy Dzieci z zaburzeniami łączonymi?. Co to jest schorzenia neuropsychiatryczne takie jak.

Czy pomocne?

Dzieci z zaburzeniami łączonymi

Definicja z ang. Children with the disorder joined, z niem. Kinder mit der Erkrankung verbunden.

Autor (autorzy):
Szczegóły wydania: Liber, Warszawa 2007, wyd. 1, Oprawa: miękka foliowana,252 str., Wymiary: 145 x 205 mm , Waga: 0.35 kg
Zagadnienia: dzieci zaburzeniami łączonymi
ISBN: ISBN 83-60215-43-2
Opis: ''Od 18 lat Kutscher diagnozuje często współwystępujące schorzenia neuropsychiatryczne takie jak ADHD, zaburzenia ze spektrum autystycznego, trudności w nauce czy depresję dwubiegunową. Jego przystępnie i zrozumiale napisany poradnik opisuje ogólne zasady diagnozowania i terapii tych zaburzeń u dzieci; następne rozdziały książki dotyczą różnych schorzeń i przybliżają czytelnikom powody i objawy zaburzeń, ich wzajemny wpływ na siebie i metody leczenia''. Library Journal ''Dodające optymizmu studium świata młodych ludzi schwytanych w sidła zaburzeń łączonych, które pomaga rozpoznawać objawy schorzeń, zrozumieć ich powody i podejmować skuteczną terapię... Po zapoznaniu nas z najnowszą wiedzą na temat przyczyn poszczególnych zaburzeń, Kutscher odsłania przed nami konkretne strategie działania i wskazówki... To stabilny i efektowny fundament, na którym można budować dalszą wiedzę na temat zaburzeń rozwojowych. Jednak zarazem tj. podręcznik na tyle bogata w treść, iż może stanowić również samodzielne źródło informacji''. Kirkus Reports ''To żaden sekret, iż ludzie doświadczający zaburzeń natury neurologicznej zazwyczaj zmagają się z całą gamą problemów neuropsychiatrycznych. Tajemnicą jest z kolei, gdzie kończy się jedno schorzenie, a zaczyna drugie... Ta podręcznik bardzo ułatwia zrozumienie ludzi z zaburzeniami rozwojowymi i udzielanie im pomocy. To będzie prawdziwy klasyk!''. Lianę Holliday Willey, pisarka ''Czytałam tę książkę ze szczerym wzruszeniem. Jako rodzic kochanego, psotnego, utalentowanego i często nie rozumianego młodego człowieka, który zmaga się z całą gamą rożnych zaburzeń, z wielką przyjemnością sięgnęłam po poradnik, który opisuje sytuację taką, jaka ona rzeczywiście jest... Dra Kutschera trzeba pochwalić za unikalne wyczucie złożonego, a często również frustrującego świata dzieci z zaburzeniami łączonymi''. Jacqui Jackson, rodzic i konsultantka ds. autyzmu ''Dr Kutscher nie tylko czyni trudne wiadomości łatwiejszymi do zrozumienia, ale robi to z unikalną dozą zrozumienia i współczucia. Z całego serca polecam tę książkę wszystkim nauczycielom i rodzicom mającym do czynienia z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Będę ją popularyzować''. Heidi Bemhardt, badaczka zajmująca się tematyką ADHD ''To przełomowa, wspaniała, świetnie udokumentowana i znakomicie napisana podręcznik o często niezrozumianych zaburzeniach. Zawiera sporo użytecznych wskazówek dotyczących terapii. Prawdziwe dzieło literackiego geniuszu''. Gayle M. Bell, specjalistka ds. edukacji ''Kutscherowi sprawnie udaje się zarówno wywołać współczucie dla chorych dzieci, jak także z optymizmem pokazać, jak ogromną rolę mogą odegrać troskliwi rodzice i nauczyciele. To wspaniałe znaleźć jedną książkę, którą można polecić rodzicom szukającym pomocnych informacji dotyczących kilku różnych zaburzeń dotykających ich dziecko''. dr Leslie Packer, psycholog, specjalistka ds. zespołu Touretta
Spis treści:
  • Wprowadzenie 1. Przeczytaj ten rozdział! Ogólne zasady diagnozowania 2. Przeczytaj ten rozdział! Ogólne zasady terapii 3. Zespół nadpobudliwości psychoruchowej z deficytem uwagi 4. Trudności w nauce 5. Zaburzenia ze spektrum autystycznego 6. Zespół Aspergera i jego leczenie 7. Zaburzenia lękowe i obsesyjno-kompulsywne 8. Zaburzenia integracji sensorycznej 9. Tiki i zespół Tourette'a 10. Depresja 11. Depresja dwubiegunowa 12. Zaburzenia opozycyjno-buntownicze 13. Zaburzenia centralnego przetwarzania słuchowego 14. Leki Bonus 1: Test kontrolny dotyczący zachowania Bonus 2: Szybki quiz dotyczący funkcji wykonawczych

Czym jest znaczenie w Słownik na D .