dziecko reklamy dlaczego co to znaczy
Co znaczy dlaczego nasze dzieci lubią to co lubią?. Co to jest dziecko? Bez odpowiedzi na te.

Czy pomocne?

Dziecko reklamy - dlaczego nasze dzieci lubią to co lubią?

Definicja z ang. Advertising child - why our children like what they like?, z niem. Werbung Kind - warum unsere Kinder wie das, was sie wollen?.

Autor (autorzy):
Szczegóły wydania: Świat Książki, Warszawa 2005, wyd. 1, Oprawa: miękka foliowana,375 str., Wymiary: 145 x 205 mm , Waga: 0.45 kg
Zagadnienia: dziecko reklamy dlaczego
ISBN: ISBN 83-7391-247-9
Opis: Co lubi, co chce mieć i na co reaguje pozytywnie twoje dziecko? Bez odpowiedzi na te pytania nie zrozumiemy naszych dzieci, a zatem i nie porozumiemy się z nimi. W czasie gdy wyobraźnią maluchów i młodzieży zawładnęli specjaliści od marketingu i reklamy, twórcy filmów i gier komputerowych, producenci słodyczy, zabawek i sprzętu sportowego. Autor, jeden z najwybitniejszych na świecie znawców "świata opakowań" i marek, w niezwykle ciekawej i ważnej książce wyjaśnia systemy działania techniki marketingu i tłumaczy, jak na dzieci oddziałuje wszechwładna reklama. Ten świat może być ładny i przyjazny, w ogóle nie musi ogłupiać. Przeciwnie: może służyć nam i naszym dzieciom do nauki, kulturalnej rozrywki, zdrowego życia. Ale, by nie stracić wpływu na dziecko, musimy go poznać.
Spis treści:
  • 1. Pokolenie młodszych nastolatków 2. Marzenia na sprzedaż 3. Przywiązanie do marki: lata przemian 4. Żegnaj kraino baśni 5. Pobudzenie wyobraźni 6. Jakie uczucia wywołują marki 7. Gwiezdny pyl 8. Wpływ rówieśników 9. Cyberdziecko 10. Marki z odrobina własnej inwencji 11. Koszmar świętego Mikołaja 12. Kwintesencja bycia dzieckiem 13. zacznij działać na wyższych obrotach 14. Superśrodki 15. Kidzbiz 16. Nastolatki i nakrycia głowy 17. Kontakt z dziećmi

Czym jest znaczenie w Słownik na D .