reklama co to znaczy
Co znaczy Jak działa reklama?. Co to jest wybitnych specjalistów z dziedziny marketingu. Autorzy.

Czy pomocne?

Jak działa reklama

Definicja z ang. How advertising works, z niem. Wie Werbung funktioniert.

Autor (autorzy):
Szczegóły wydania:Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2004, wyd. 1, Oprawa: twarda,279 str., Wymiary: 170 x 240 mm , Waga: 0.63 kg
Zagadnienia:reklama
ISBN:ISBN 83-89120-12-7
Opis:Przedstawiamy interdyscyplinarny książka napisany poprzez wybitnych specjalistów z dziedziny marketingu. Autorzy wyjaśniają systemy oddziaływania reklamy i determinanty jej skuteczności, szczególnie sporo czasu poświęcając badaniom marketingowym, które, ich zdaniem, powinny być prowadzone w trakcie całego procesu reklamowego. Aczkolwiek podręcznik prezentuje dane amerykańskie, omawiane w niej prawidłowości mają charakter uniwersalny, a większość produktów znana jest idealnie polskiemu czytelnikowi
Spis treści:
  • 1. Wprowadzenie
  • 2. Mechanizm reklamowy
  • 3. Burzliwe otchłanie marketingu
  • 4. Rozwój marki: Przeszłość a czasy współczesne
  • 5. Penetracja, wierność jednej marce i premia penetracyjna
  • 6. Powtarzająca się reklama i konsument
  • 7. Czy reklama nadal jest sztuka pozyskiwania klientów
  • 8. Reklama zorientowana na ekspansję
  • 9. Badania rynku
  • 10. Podobanie się
  • 11. Badania jakościowe w reklamie
  • 12. Mapy percepcyjne
  • 13. Pomiar aktywności mózgu w czasie kontaktu z mediami
  • 14. Preferencje konsumenckie jako przesłanki prognostyczne
  • 15. Ilościowe badania wyprzedzające w reklamie telewizyjnej
  • 16. Prototypowa a ostateczna wersja przekazu reklamowego
  • 17. Pomiar widowni mediów elektronicznych
  • 18. Kupowanie, Starch i STAS. Czy reklama w czasopismach przynosi natychmiastowy sukces?
  • 19. Badanie sprzedaży detalicznej, panele konsumenckie, kontrola sklepów
  • 20. Ocena kampanii modelowej dzięki modelowania
  • 21. Długookresowe śledzenie następstw
  • 22. Reklama telewizyjna. Efekty krótko- i długoterminowe
  • 23. Czy reklamy zdobywające nagrody wspomagają sprzedaż?
  • 24. Badania jednego źródła
  • 25. Czy STAS jest jednolitą miarą dla wszystkich rodzajów nabywców?
  • 26. W jakim stopniu reklama jest efektywna?
  • 27. Pomniejszenie natężenie reklamy i jego wpływ na zyski i udziały w rynku w okresie recesji
  • 28. Marża a cena. Konsekwencje reklamowania marki poprzez producenta
  • 29. Efekty makroekonomiczne. Wpływ reklamy na całościowy poziom sprzedaży
  • Indeksy. Bibliografia

Czym jest znaczenie w Słownik na J .