marketing rynku co to znaczy
Co znaczy Marketing na rynku farmaceutycznym. Co to jest Handlowej we Wrocławiu. W latach 1988-1993.

Czy pomocne?

Marketing na rynku farmaceutycznym

Definicja z ang. Marketing in the pharmaceutical market, z niem. Marketing in der Pharmamarkt.

Autor (autorzy) Marketing na rynku farmaceutycznym:
Szczegóły wydania Marketing na rynku farmaceutycznym: Continuo, Wrocław 2002, wyd. 1, Oprawa: miękka foliowana,160 str., Wymiary: 165 x 235 mm
Zagadnienia w Marketing na rynku farmaceutycznym: przeciwskazania, marketing rynku, skutk
ISBN Marketing na rynku farmaceutycznym: ISBN 8386682-82-5
Opis Marketing na rynku farmaceutycznym: Dr KATARZYNA SZALONKA jest adiunktem Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu. W latach 1988-1993 studiowała na Wydziale Gospodarki Narodowej Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, gdzie w 1993 r. obroniła pracę magisterską. W 1999 r. podjęła pracę jako asystent w Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu i kontynuowała badania empiryczne nad rynkiem farmaceutycznym. Tytuł doktora nauk ekonomicznych w dziedzinie marketingu uzyskała w 2001 roku. Publikacja Marketing na rynku farmaceutycznym przedstawia sposób adaptacji marketingu w firmach farmaceutycznych w okresie transformacji, zawiera opis procesu wdrożenia kierowania marketingowego zarówno w polskich, jak i zagranicznych firmach farmaceutycznych, istniejących bądź wchodzących na polski rynek, a również ocenę znaczenia przyjętej koncepcji kierowania dla potencjału polskiego klienta-pacjenta. W pracy przedstawiono wyniki badań nad identyfikacją metody dostosowania się polskich firm do nowych realiów gospodarczych.
Spis treści Marketing na rynku farmaceutycznym:
  • 1. Historyczne uwarunkowania rozwoju rynku farmaceutycznego w Polsce
  • 1.1. Początki polskiej farmacji
  • 1.2. Polski rynek farmaceutyczny w okresie międzywojennym
  • 1.3. Zniszczenia wojenne i planowy rozwój przemysłu farmaceutycznego w gospodarce socjalistycznej
  • 1.4. Przekształcenia własnościowe jako przedmiot transformacji ustrojowej
  • 2. Determinanty rozwoju rynku farmaceutycznego w Polsce
  • 2.1. Determinanty prawne kształtujące rynek farmaceutyczny
  • 2.2. Demograficzne i przyrodnicze przesłanki rozwoju rynku farmaceutycznego
  • 2.3. Ekonomiczne determinanty rozwoju rynku farmaceutycznego
  • 3. Organizacja i funkcjonowanie rynku farmaceutycznego w procesie transformacji ustrojowej w Polsce
  • 3.1. Charakterystyka podaży w ujęciu podmiotowym
  • 3.2. Charakterystyka popytu i jego wpływ na kształtowanie rynku
  • 3.3. Konsumpcja leków w świetle badań wyposażenia apteczek domowych
  • 3.4. Cena i jej znaczenie w kreowaniu rynku farmaceutycznego
  • 4. Wpływ zmian otoczenia na kierowanie marketingowe w firmach farmaceutycznych
  • 4.1. Badanie sytuacji konkurencyjnej
  • 4.2. Wybór rynków docelowych
  • 4.3. Metody formułowania marketingu-mix w firmach farmaceutycznych
  • Zakończenie
Definicja Medycyna Manualna Nr 2003/1-2:
Co to jest marketing na rynku farmaceutycznym co znaczy.
Definicja Mózg A Zachowanie:
Co to jest działa mózg, zawsze pasjonowało ludzi i to nie tylko tych, którzy profesjonalnie zajmują się szeroko rozumianymi zagadnieniami neurobiologii. Szczególnie intrygujące wydaje się zagadnienie relacji marketing na rynku farmaceutycznym krzyżówka.
Definicja MATURA 2007 - BIOLOGIA - Testy Dla Maturzystów (Zakres Podstawowy I Rozszerzony):
Co to jest publikację, dzięki której lepiej i łatwiej przygotujesz się do egzaminu maturalnego w nowej formule. Zamieściliśmy w niej trzy rodzaje testów i nowe zadania, które pomogą ci nabywać umiejętności marketing na rynku farmaceutycznym co to jest.
Definicja Mianownictwo Histologiczne I Cytofizjologiczne (Polskie, Angielskie, Łacińskie):
Co to jest opracowana przez zespól 9 specjalistów z dziedziny histologii, cytofizjologii, immunologii i hematologii, zgodnie z międzynarodowymi standardami. Prócz podstawowych terminów opisujących struktury marketing na rynku farmaceutycznym słownik.
Definicja MATKI I CÓRKI - Poradnik Dla Matek Dorastających Córek:
Co to jest DORASTAJĄCYCH CÓREK Problem stosunków pomiędzy matką i córką może absorbować kobietę w ciągu całego jej życia. Lecz więź ta staje się najważniejsza w przełomowych latach dojrzewania, kiedy nastolatka marketing na rynku farmaceutycznym czym jest.

Czym jest znaczenie w Słownik na M .

  • Dodano:
  • Autor: