marketing usług zdrowotnych co to znaczy
Co znaczy USŁUG ZDROWOTNYCH - od budowania. Co to jest sobie sprawę, iż w warunkach konkurencji.

Czy pomocne?

MARKETING USŁUG ZDROWOTNYCH - od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów

Definicja z ang. MARKETING SERVICES HEALTH - from image-building facility for customer satisfaction, z niem. MARKETING SERVICES GESUNDHEIT - von Imagebildung Anlage für Kundenzufriedenheit.

Autor (autorzy) MARKETING USŁUG ZDROWOTNYCH - od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów:
Szczegóły wydania MARKETING USŁUG ZDROWOTNYCH - od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów: CeDeWu, Warszawa 2007, wyd. 1, Oprawa: miękka foliowana,304 str., Wymiary: 160 x 235 mm , Waga: 0.56 kg
Zagadnienia w MARKETING USŁUG ZDROWOTNYCH - od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów: przeciwskazania, marketing usług zdrowotnych, skutk
ISBN MARKETING USŁUG ZDROWOTNYCH - od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów: ISBN 83-60089-17-0
Opis MARKETING USŁUG ZDROWOTNYCH - od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów: Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, iż w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, aby pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Podręcznik ta nie wchodzi w region medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, jest to szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań - na pewno gwarantujących rynkowy efekt placówki, a to jest raczej marketingowy kierunkowskaz możliwych do podjęcia działań. Biorąc pod uwagę polskie realia, kluczowym adresatem tej książki są lekarze prywatnie praktykujący, dostrzegający zależność pomiędzy satysfakcją pacjenta a rezultatem ekonomicznym prowadzonej poprzez siebie placówki. Jednak lekarze pracujący w państwowej służbie zdrowia, studenci ostatnich lat studiów medycznych, czy personel pomocniczy powinni także w niej znaleźć narzędzia do budowania pozytywnych relacji z pacjentami, a tym samym budowania lepszego wizerunku w oczach pacjentów.
Spis treści MARKETING USŁUG ZDROWOTNYCH - od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów:
  • SKRÓCONY Lista TREŚCI
  • Przedmowa
  • Przesłanki stosowania marketingu w usługach zdrowotnych
  • Zadowolenie pacjentów a jakość świadczonych usług
  • Czynniki pozwalające na zwrócenie uwagi pacjentów
  • Komunikacja a wizyta pacjenta w placówce zdrowotnej
  • Telefon jako narzędzie komunikacji na odległość
  • Postawy personelu a efekt placówki
  • Relacje przełożonego z podwładnymi
  • Zakończenie
  • Bibliografia
Definicja Mózgowe Porażenie Dziecięce:
Co to jest powstała z myślą o rodzinach dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym, szczególnie o ich rodzicach. Sporo trudności, z którymi borykają się oni w codziennym niełatwym życiu wynika z braku dostępu do marketing usług zdrowotnych - od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów co znaczy.
Definicja MATKI I CÓRKI - Poradnik Dla Matek Dorastających Córek:
Co to jest DORASTAJĄCYCH CÓREK Problem stosunków pomiędzy matką i córką może absorbować kobietę w ciągu całego jej życia. Lecz więź ta staje się najważniejsza w przełomowych latach dojrzewania, kiedy nastolatka marketing usług zdrowotnych - od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów krzyżówka.
Definicja Materiał Wyrazowo-Obrazkowy Dla Utrwalania Poprawnej Wymowy Głosek Dentalizowanych:
Co to jest przeznaczony jest do utrwalania w układach opozycyjnych głosek po wcześniejszym wyćwiczeniu prawidłowej ich artykulacji w izolacji, sylabach, słowach i zdaniach. 1. Opozycje głosek przedniojęzykowo marketing usług zdrowotnych - od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów co to jest.
Definicja Metoda Montignac Dla Dzieci - Zapobieganie I Leczenie Otyłości Dziecięcej:
Co to jest czterdziestu ostatnich lat liczba dzieci otyłych w państwach zachodnich wzrosła pięciokrotnie. W Stanach Zjednoczonych liczba ta podwaja się co, pięć lat. Odbywa się tak w efekcie błędnych zaleceń marketing usług zdrowotnych - od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów słownik.
Definicja Metoda Dobrego Startu - Skala Oceny Skuteczności Metody Dobrego Startu:
Co to jest częścią serii bazującej na autorskim programie prof. Marty Bogdanowicz, opracowanym z myślą o dzieciach rozpoczynających naukę czytania i pisania, zarówno rozwijających się prawidłowo, jak i tych, u marketing usług zdrowotnych - od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów czym jest.

Czym jest znaczenie w Słownik na M .

  • Dodano:
  • Autor: