marketing usług zdrowotnych co to znaczy
Co znaczy ZDROWOTNYCH - od budowania wizerunku?. Co to jest sobie sprawę, iż w warunkach.

Czy pomocne?

MARKETING USŁUG ZDROWOTNYCH - od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów

Definicja z ang. MARKETING SERVICES HEALTH - from image-building facility for customer satisfaction, z niem. MARKETING SERVICES GESUNDHEIT - von Imagebildung Anlage für Kundenzufriedenheit.

Autor (autorzy):
Szczegóły wydania:CeDeWu, Warszawa 2007, wyd. 1, Oprawa: miękka foliowana,304 str., Wymiary: 160 x 235 mm , Waga: 0.56 kg
Zagadnienia:marketing usług zdrowotnych
ISBN:ISBN 83-60089-17-0
Opis:Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, iż w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, aby pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Podręcznik ta nie wchodzi w region medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, jest to szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań - na pewno gwarantujących rynkowy efekt placówki, a to jest raczej marketingowy kierunkowskaz możliwych do podjęcia działań. Biorąc pod uwagę polskie realia, kluczowym adresatem tej książki są lekarze prywatnie praktykujący, dostrzegający zależność pomiędzy satysfakcją pacjenta a rezultatem ekonomicznym prowadzonej poprzez siebie placówki. Jednak lekarze pracujący w państwowej służbie zdrowia, studenci ostatnich lat studiów medycznych, czy personel pomocniczy powinni także w niej znaleźć narzędzia do budowania pozytywnych relacji z pacjentami, a tym samym budowania lepszego wizerunku w oczach pacjentów.
Spis treści:
  • SKRÓCONY Lista TREŚCI
  • Przedmowa
  • Przesłanki stosowania marketingu w usługach zdrowotnych
  • Zadowolenie pacjentów a jakość świadczonych usług
  • Czynniki pozwalające na zwrócenie uwagi pacjentów
  • Komunikacja a wizyta pacjenta w placówce zdrowotnej
  • Telefon jako narzędzie komunikacji na odległość
  • Postawy personelu a efekt placówki
  • Relacje przełożonego z podwładnymi
  • Zakończenie
  • Bibliografia

Czym jest znaczenie w Słownik na M .