marketing usług zdrowotnych co to znaczy
Co znaczy Marketing usług zdrowotnych?. Co to jest dla wszystkich szczebli kierowniczych ochrony.

Czy pomocne?

Marketing usług zdrowotnych

Definicja z ang. Marketing of health services, z niem. Vermarktung von Gesundheitsdienstleistungen.

Autor (autorzy):
Szczegóły wydania:Kantor Wydawniczy ZAKAMYCZE, Kraków 2002, wyd. 1, Oprawa: miękka foliowana,85 str., Wymiary: 145 x 205 mm
Zagadnienia:marketing usług zdrowotnych
ISBN:ISBN 83-7333-066-6
Opis:Podręcznik może służyć w doskonały sposób jako przewodnik dla wszystkich szczebli kierowniczych ochrony zdrowia. Pozwoli to zrealizować zarówno cele, jak i zaspokoić potrzeby pacjentów poprzez dostarczenie usług i pozyskiwanie źródeł finansowania procesu usługowego. Bardzo przejrzysty układ treści pozwala każdemu, kto sięga do tej pracy, przejść od definicji pojęć kluczowych w marketingu usług do praktycznych wskazówek przy budowie planu strategii marketingowej. Podręcznik ta będzie z całą pewnością dostarczać zarządzającym zakładami opieki zdrowotnej informacji na temat przygotowania działań promocyjnych, badania zapotrzebowania na usługi, oceny jakości świadczeń, kształtowania cen usług. Autorka poświęca także dużo miejsca roli personelu w procesie świadczenia usług zdrowotnych. Niezwykle cennym uzupełnieniem tekstu są tabele i rysunki, ujmujące w sposób syntetyczny i logiczny zapisane treści.
Spis treści:
  • 1. Istota marketingu usług zdrowotnych
  • 2. Mechanizm informacji marketingowej
  • 3. Sposoby analizy warunków działania na rynku usług zdrowotnych
  • 4. Segmentacja rynku usług zdrowotnych
  • 5. Marketingowa strategia działania placówki służby zdrowia i jej przedmioty

Czym jest znaczenie w Słownik na M .