marketing aptece co to znaczy
Co znaczy Marketing w aptece?. Co to jest swoim zakresem podmioty gospodarujące w różnych sferach.

Czy pomocne?

Marketing w aptece

Definicja z ang. Marketing in pharmacy, z niem. Marketing in Apotheke.

Autor (autorzy):
Szczegóły wydania:Continuo, Wrocław 2005, wyd. 1, Oprawa: miękka foliowana,100 str., Wymiary: 165 x 235 mm , Waga: 0.27 kg
Zagadnienia:marketing aptece
ISBN:ISBN 83-89629-33-X
Opis:Postępujący mechanizm urynkowienia gospodarki obejmuje swoim zakresem podmioty gospodarujące w różnych sferach życia społecznego. Takim podmiotem rynku jest apteka - ostatnie ogniwo w dystrybucji leków, przedsiębiorstwo, której rozwój uzależnia się od płynności finansowej, wielkości obrotów i wypracowanych zysków. Zmienia się także rola farmaceuty w aptece. Ewolucja rynku stawia przed nim nowe wymogi - poszerzania wiedzy nie tylko farmaceutycznej i medycznej, lecz także wiedzy ekonomicznej - z zakresu kierowania, finansów, marketingu i technik sprzedaży. Właściciel i kierownik powinien umiejętnie zarządzać apteką prowadząc taką politykę, która gwarantować będzie rozwój i niezłą pozycję na rynku. Podręcznik kierowana jest do praktyków - właścicieli, kierowników i pracowników aptek i do osób przygotowujących się do pracy w branży: studentów farmacji i innych uczelni kształcących specjalistów z dziedziny farmakoekonomiki i marketingu. Publikacja wzbogaci niezwykle skromną polskojęzyczną literaturę z zakresu omawianej problematyki.
Spis treści:
  • Wstęp 1. Apteka jako podmiot rynku farmaceutycznego 2. Pacjent na rynku farmaceutycznym 3. Orientacja marketingowa w aptekach 4. Nowoczesne koncepcje kierowania apteką

Czym jest znaczenie w Słownik na M .