motywowanie pracowników co to znaczy
Co znaczy pracowników w sytuacjach kryzysowych?. Co to jest argumentów użyć, by uspokoić w firmie.

Czy pomocne?

Motywowanie pracowników w sytuacjach kryzysowych

Definicja z ang. Motivating employees in crisis situations, z niem. Motivation der Mitarbeiter in Krisensituationen.

Autor (autorzy):
Szczegóły wydania:Astrum, Wrocław 2002, wyd. 1, Oprawa: miękka foliowana,165 str., Wymiary: 150 x 205 mm , Waga: 0.38 kg
Zagadnienia:motywowanie pracowników
ISBN:ISBN 83-7249-097-X
Opis:Czym zachęcić pracowników do wydajniejszej pracy? Jakich argumentów użyć, by uspokoić w firmie nerwową atmosferą spowodowaną ogólną recesją? Dlaczego warto pracownikom mówić prawdę? ''Motywowanie pracowników w przypadkach kryzysowych'' to próba znalezienia odpowiedzi pomiędzy innymi na powyższe pytania. Antoni Benedikt w swojej książce jasno i przejrzyście przedstawia, jak siebie i innych zachęcić do lepszej, efektywniejszej pracy, gdy nie można tego uczynić dzięki pieniędzy. Czytelnik znajdzie w niej więc pojęcia pojęć ''kryzys'', ''recesja'', omówienie technik motywowania indywidualnego i grupowego, wyrazem - bogatą wiedzę teoretyczną zilustrowaną barwnym materiałem empirycznym. Prezentowana Państwu publikacja to doskonały książka dla właścicieli niewielkich przedsiębiorstw, studentów kierunków ekonomicznych i humanistycznych, a również dla menedżerów i tych pracowników, którzy chcą mieć lepszą świadomość swojej funkcji w organizacji.
Spis treści:
  • Wstęp 1. Charakterystyka motywowania 2. Motywowanie przez komunikowanie w przypadkach kryzysowych 3. Techniki motywowania indywidualnego 4. Techniki motywowania grupowego Zakończenie. Bibliografia. Indeks nazwisk

Czym jest znaczenie w Słownik na M .