pilates każdego co to znaczy
Co znaczy Pilates dla każdego?. Co to jest sposób Pilatesa to aktualnie najszybciej rozwijająca się.

Czy pomocne?

Pilates dla każdego

Definicja z ang. Pilates for everyone, z niem. Pilates für jedermann.

Autor (autorzy):
Szczegóły wydania: ZYSK I SK-A, Poznań 2003, wyd. 1, Oprawa: miękka bindowana,298 str., Wymiary: 195 x 230 mm , Waga: 0.69 kg
Zagadnienia: pilates każdego
ISBN: ISBN 83-7298-490-5
Opis: Ćwicz zawsze i wszędzie - nowa łagodna sposób Pilatesa sposób Pilatesa to aktualnie najszybciej rozwijająca się odmiana fitnessu, w grupach ćwiczeniowych powstających w całym państwie, jednak jej krytycy uważają, iż klasyczne programy wymagają sprzętu dostępnego tylko w salach gimnastycznych. 'Pilates dla każdego' czyni ten rodzaj ćwiczeń dostępnym dla każdego, bez względu na stopień sprawności fizycznej, oferując trening całego ciała z wykorzystaniem jedynie maty, krzesła i ręcznika czy koca. Denise Austin wyjaśnia, jak i dlaczego te ćwiczenia mogą posłużyć każdemu w rozmaity sposób: wzmocnić, wyciągnąć i tonizować mięśnie; poprawić giętkość, zmysł równowagi i postawę; kontrolować oddychanie; uspokoić myśli i zmienić sedno życia. Prowadzi czytelników poprzez serię powiązanych ze sobą ćwiczeń, dla ułatwienia ilustrowanych zdjęciami. Równocześnie demonstruje technikę 'dwa wdechy, dwa wydechy', którą idealnie opanowała. Wszystkie ćwiczenia są opatrzone ilustracjami i wskazówkami ułatwiającymi poprawne ich wykonanie. Załączono także miniprogramy pomagające ćwiczącym szybko poprawić formę i zrzucić nadwagę, jak także specjalne porady dla początkujących albo osób w kiepskiej formie, ze schorzeniami pleców lub sztywnością i bólem stawów
Spis treści:
  • Podziękowania
  • Część 1 CO MOŻE Cl DAĆ PILATES?
  • Siła ćwiczeń Pilatesa
  • Elementarz ćwiczeń Pilatesa
  • Część 2. ĆWICZENIA OBRĘCZY ŚRODKOWEJ
  • Trzy pełne programy - jedna podstawowa zasada
  • Program Pilatesa dla początkujących
  • Kompletny program Pilatesa
  • Program rozgrzewki i relaksu
  • Część 3. WYBIERZ SWÓJ PROGRAM
  • Sześć dziesięciominutowych programów
  • Dziesięciominutowy program dla bioder, ud i pośladków
  • Pięciominutowy trening nóg z użyciem elastycznej opaski
  • Dziesięciominutowy program dla górnej części ciała
  • Dziesięciominutowy zaawansowany program dla brzucha
  • Dziesięciominutowy program dla zdrowych pleców
  • Pięciominutowy program z balansowaniem na piłce
  • Część 4. CAŁKOWITA ODNOWA CIAŁA W TRZY TYGODNIE
  • Następne fazy regeneracji ducha i ciała
  • Plan żywienia
  • Program cardio
  • Program pozytywnego myślenia
  • Trzytygodniowy program ćwiczeń Pilatesa
  • Trzytygodniowy kalendarz ćwiczeń

Czym jest znaczenie w Słownik na P .