praktyczna psychologia co to znaczy
Co znaczy psychologia poznawcza: marketing i?. Co to jest praktycznych: marketing i reklama.

Czy pomocne?

Praktyczna psychologia poznawcza: marketing i reklama

Definicja z ang. Practical Cognitive Psychology: Marketing and Advertising, z niem. Praktische Kognitive Psychologie: Marketing und Werbung.

Autor (autorzy):
Szczegóły wydania: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Sopot 2002, wyd. 1, Oprawa: miękka foliowana,166 str., Wymiary: 165 x 230 mm , Waga: 0.31 kg
Zagadnienia: praktyczna psychologia
ISBN: ISBN 83-89120-06-2
Opis: Podręcznik Psychologia poznawcza w zastosowaniach praktycznych: marketing i reklama pokazuje, w jaki sposób wiedza z zakresu psychologii poznawczej pozwala tworzyć skuteczne sposoby wywierania wpływu na ludzi. Reklama i strategie marketingowe silnie oddziałują na spostrzeganą przez nas rzeczywistość. Mają wpływ nie tylko na nasz sposób widzenia rynku, ale również całego środowiska fizyczno-społecznego. Takie kontrolowane przez innych spostrzeganie świata determinuje kształtowanie się określonych emocji i postaw. A właśnie one sprawiają, iż w sytuacji motywacyjnej zachowujemy się w oczekiwany, przewidziany przez manipulujących nami, sposób: wybieramy "właściwą" markę produktu czy opcję polityczną. Oceniając z tego punktu widzenia wolność człowieka w podejmowaniu decyzji, trzeba aby ją uznać za złudną. A przecież istotą wielu strategii marketingowych jest wywoływanie wrażenia, iż człowiek jest całkowicie wolny w dokonywaniu wyborów... Czy nasze mechanizmy decyzyjne są kontrolowane? Czy wybieramy to, czego naprawdę chcemy? Dzięki lekturze tej książki poznacie Kraj odpowiedzi nie tylko na te pytania, ale również na sporo innych ważnych pytań dotyczących reklamy i marketingu.
Spis treści:
  • TEORIA
  • 1. Percepcja
  • 2. Pamięć
  • 3. Kategoryzacja, podobieństwo i analogia
  • ZASTOSOWANIA PRAKTYCZNE
  • 1. Percepcja
  • 2. Pamięć
  • 3. Kategoryzacja, podobieństwo i analogia

Czym jest znaczenie w Słownik na P .