psychologia konsumenta co to znaczy
Co znaczy konsumenta. Psychologiczne i?. Co to jest uwarunkowania zachowań konsumenckich. Kierowana.

Czy pomocne?

Psychologia konsumenta. Psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich

Definicja z ang. Consumer psychology. Psychological and sociological determinants of consumer behavior, z niem. Verbraucherpsychologie. Psychologische und soziologische Determinanten des Konsumentenverhaltens.

Autor (autorzy):
Szczegóły wydania:Oficyna Wydawnicza Branta, Bydgoszcz 2007, wyd. 1, Oprawa: miękka foliowana,411 str., Wymiary: 145 x 205 mm , Waga: 0.50 kg
Zagadnienia:psychologia konsumenta
ISBN:ISBN 978-83-60186-55-8
Opis:Podręcznik omawia psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich. Kierowana jest głównie do studentów, gdyż daje pełny przegląd klasycznych i podstawowych prawidłowości w tej dziedzinie. Znajomość głównych reguł kierujących zachowaniem konsumentów stanowi pkt. wyjścia do strategii działań w obszarach organizacji i kierowania przemysłem i marketingu, w tym reklamy. Tym samym może być ona nieodzownym narzędziem pracy dla menedżerów zajmujących się strategiami marketingowymi i dla twórców reklamy.
Spis treści:
  • 1. Wprowadzenie do psychologii i socjologii konsumenta 2. Mechanizmy informacyjne (uwaga, spostrzeganie, kategoryzacja) 3. Mechanizmy pamięci i uczenia się konsumenta 4. Mechanizmy podejmowania decyzji konsumenckich 5. Mechanizmy emocjonalne i motywacyjne konsumenta 6. Osobowość konsumenta 7. Satysfakcja konsumenta 8. Postawy konsumenta a reklama 9. Reklama jako komunikacja perswazyjna 10. Zachowanie konsumenta w grupie 11. Wpływ kultury na zachowanie konsumenta Zakończene

Czym jest znaczenie w Słownik na P .