psychologia zachowań co to znaczy
Co znaczy Psychologia zachowań konsumenckich?. Co to jest konsumentów, wyjaśnia poznawcze.

Czy pomocne?

Psychologia zachowań konsumenckich

Definicja z ang. Psychology of Consumer Behaviour, z niem. Psychology of Consumer Behaviour.

Autor (autorzy):
Szczegóły wydania:Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2001, wyd. 1, Oprawa: twarda,288 str., Wymiary: 170 x 240 mm , Waga: 0.67 kg
Zagadnienia:psychologia zachowań
ISBN:ISBN 83-87957-56-9
Opis:Ta długo oczekiwana pozycja wprowadza nas w świat zachowań konsumentów, wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne mechanizmy leżące u ich podstaw i przybliża zasady konstruowania reklam. Uczy wykorzystywania zjawisk psychologicznych w strategiach marketingowych, w procesie segmentacji rynku i w trakcie tworzenia wizerunku przedsiębiorstwa. Jej autorzy, w sposób przystępny i zrozumiały, również dla osób nie posiadających wykształcenia psychologicznego, przedstawiają wiedzę z zakresu podejmowania decyzji i psychologii ekonomicznej, znakomicie łącząc je z najnowszymi badaniami zachowań konsumenckich.
Spis treści:
  • Wprowadzenie. Wiedza o zachowaniach konsumenckich i jej zastosowanie
  • 1. Psychologia spostrzegania i zasady konstruowania reklam
  • 2. Strategie marketingowe w świetle mechanizmów uczenia się
  • 3. Motywacje i emocje w marketingu
  • 4. Postawy konsumenckie
  • 5. Psychograficzna segmentacja rynku
  • 6. Rozpoznanie problemu decyzyjnego i poszukiwanie informacji
  • 7. Podejmowanie decyzji: kupowanie refleksyjne
  • 8. Kupowanie powtarzane i przywiązanie do marki
  • 9. Symbol towarowy
  • 10. Kupowanie nieplanowane-reakcje na zabiegi marketingowe
  • 11. Reakcja konsumentów na cenę
  • 12. Dysonans pozakupowy i satysfakcja pozakupowa

Czym jest znaczenie w Słownik na P .