psychologiczne mechanizmy co to znaczy
Co znaczy Psychologiczne mechanizmy reklamy?. Co to jest reklamę wkomponowaną w społeczne otoczenie.

Czy pomocne?

Psychologiczne mechanizmy reklamy

Definicja z ang. Psychological mechanisms of advertising, z niem. Psychologische Mechanismen der Werbung.

Autor (autorzy):
Szczegóły wydania:Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2003, wyd. 1, Oprawa: twarda,256 str., Wymiary: 170 x 240 mm , Waga: 0.60 kg
Zagadnienia:psychologiczne mechanizmy
ISBN:ISBN 83-89120-66-6
Opis:Nieszablonowa podręcznik Dariusza Dolińskiego ukazuje reklamę wkomponowaną w społeczne otoczenie człowieka. Autor, wybitny psycholog społeczny, wyjątkowo przystępnym, barwnym, pełnym przykładów i anegdot językiem opisuje nawet bardzo skomplikowane zjawiska, osadzając je w powszechnie uznawanych teoriach współczesnej psychologii. Odwołuje się do wyników wielu najnowszych badań z zakresu psychologii, psychologii reklamy, marketingu i zachowań konsumenckich. Niezwykłą zaletą książki jest przystępne ukazanie skomplikowanych, często nieświadomych systemów oddziaływania reklamy na człowieka. Adresowana jest do szerokiego kręgu odbiorców: psychologów, specjalistów w dziedzinie marketingu, przedstawicieli nauk humanistycznych i wszystkich osób zainteresowanych reklamą - zjawiskiem tak powszechnym w naszym codziennym życiu
Spis treści:
  • 1. Zamiast wprowadzenia
  • 2. Reklama - co może, a czego nie może
  • 3. Ogólne determinanty skuteczności reklamy
  • 4. Mechanizmy poznawcze
  • 5. Nastrój i emocje
  • 6. Człowiek w reklamie
  • 7. Zachowania konsumenckie
  • 8. Reklama polityczna i społeczna
  • 9. Zakończenie
  • Literatura

Czym jest znaczenie w Słownik na P .