public relations ochronie co to znaczy
Co znaczy Public relations w ochronie zdrowia?. Co to jest Jak radzić sobie w warunkach wolnej.

Czy pomocne?

Public relations w ochronie zdrowia

Definicja z ang. Public relations in health care, z niem. Öffentlichkeitsarbeit im Gesundheitswesen.

Autor (autorzy):
Szczegóły wydania:Vesalius, Kraków 2000, wyd. 1, Oprawa: miękka foliowana,140 str., Wymiary: 160 x 230 mm , Waga: 0.27 kg
Zagadnienia:public relations ochronie
ISBN:ISBN 83-85688-57-9
Opis:Wielu menedżerów ochrony zdrowia nurtuje dziś szereg pytań: Jak radzić sobie w warunkach wolnej konkurencji? Jak zdobyć kontrakt w kasie chorych? Jak zadbać o reputację szpitala? Jak dojść do porozumienia z niezadowolonym personelem? Wbrew pozorom nie to są problemy zarezerwowane wyłącznie dla ochrony zdrowia. Zmagania z konkurencją i kłopoty finansowe są chlebem powszednim każdego przedsiębiorcy. By przeżyć i odnieść efekt w tej trudnej rzeczywistości musimy posługiwać się różnymi, często nowymi dla nas instrumentami, które od dawna używane są w świecie sprawnie funkcjonującego, zachodniego biznesu. Takim narzędziem jest public relations. Wizerunek naszej instytucji - a tym zajmuje się PR - ma dla rynku usług medycznych główne znaczenie. Bez dobrego wizerunku nie zdobędziemy zaufania. Bez zaufania nie zdobędziemy pacjenta i pieniędzy na działalność. Książka, który przekazujemy w Państwa ręce, łączy wiedzę teoretyczną z przykładami z życia, powstałymi w czasie realizacji jednego z zadań w ramach projektu Harvard & Jagiellonian Consortium for Health, którego celem było poinformowanie mieszkańców Krakowa i pracowników miejskich ZOZ-ów o prowadzonych zmianach w ochronie zdrowia. Public relations jest dziedziną, w której w najwyższym stopniu liczy się doświadczenie. Pozornie oczywiste porady zawarte w tej publikacji stają się nagle bardzo cenne, gdy stajemy w obliczu konieczności zorganizowania konferencji prasowej albo wydania broszury.
Spis treści:
  • 1. WSTĘP
  • 1.1. Skutki zmian wolnorynkowych dla sektora ochrony zdrowia
  • 1.2. Krytyczna rola zaufania i reputacji w usługach medycznych
  • 1.3. Czym jest public relations (PR)
  • 2. ROLA KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ
  • 2.1. Tożsamość organizacji
  • 2.2. Specyfika komunikacji wewnątrz organizacji
  • 3. KOMUNIKACJA ZEWNĘTRZNA
  • 3.1. Kształtowanie opinii publicznej
  • 3.2. Współpraca z mediami
  • 4. BUDOWA STRATEGII KOMUNIKACYJNEJ
  • 4.1. Zbieranie informacji
  • 4.2. Planowanie działań public relations
  • 4.3. Sytuacje kryzysowe w ochronie zdrowia
  • 5. STUDIUM PRZYPADKU
  • 5.1. Konkurs "gabinet Przyjazna Pacjentom" Kraków 1998
  • 5.2. "Pola Nadziei"
  • Załączniki

Czym jest znaczenie w Słownik na P .