wprowadzenie dydaktyki co to znaczy
Co znaczy Wprowadzenie do dydaktyki ogólnej. Co to jest odpowiedź na pytanie: jak należy uczyć, aby.

Czy pomocne?

Wprowadzenie do dydaktyki ogólnej

Definicja z ang. Introduction to general didactics, z niem. Einführung in die Allgemeine Didaktik.

Autor (autorzy) Wprowadzenie do dydaktyki ogólnej:
Szczegóły wydania Wprowadzenie do dydaktyki ogólnej: Wydawnictwo akademickie Żak, Warszawa 2003, wyd. 5, Oprawa: miękka foliowana,424 str., Wymiary: 165 x 235 mm , Waga: 0.75 kg
Zagadnienia w Wprowadzenie do dydaktyki ogólnej: przeciwskazania, wprowadzenie dydaktyki, skutk
ISBN Wprowadzenie do dydaktyki ogólnej: ISBN 83-86770-21-X
Opis Wprowadzenie do dydaktyki ogólnej: Podręcznik jest podręcznikiem dydaktyki i stara się dać odpowiedź na pytanie: jak należy uczyć, aby osiągnąć efekt? Zwraca uwagę na związek pracy nauczyciela z robotą ucznia, na umiejętne łączenie poznawania rzeczywistości z jej przeżywaniem, a w konsekwencji - z jej kształtowaniem. Przeznaczona jest dla studentów pedagogiki, nauczycieli i dla studentów innych kierunków przygotowujących się do pracy w zawodzie nauczyciela
Spis treści Wprowadzenie do dydaktyki ogólnej:
  • Przedmowa CZĘŚĆ I. Mechanizmy I TREŚĆ KSZTAŁCENIA
  • 1. O przedmiocie i metodach badań dydaktycznych
  • 2. Rozwój mechanizmów dydaktycznych
  • 3. Kluczowe definicje dydaktyki
  • 4. Cele kształcenia
  • 5. Treści formujące osobowość człowieka
  • 6. Treść przedmiotowa kształcenia ogólnego CZĘŚĆ II. Mechanizmy DYDAKTYCZNE
  • 7. Mechanizm kształcenia
  • 8. Mechanizm samokształcenia
  • 9. Zasady kształcenia
  • 10. Kształcenie wielostronne
  • 11. Problemowe nauczanie-uczenie się
  • 12. Nauczanie programowane CZĘŚĆ III. Sposoby I ORGANIZACJA KSZTAŁCENIA
  • 13. Sposoby nauczania-uczenia się
  • 14. Środki dydaktyczne
  • 15. Funkcje i treść podręczników szkolnych
  • 16. Organizacyjne formy kształcenia
  • 17. Sprawdzanie i pomiar osiągnięć szkolnych
  • 18. Uwarunkowania powodzeń i niepowodzeń szkolnych
  • 19. Osobowość i zawód nauczyciela
  • 20. Optymalizacja i planowanie pracy szkolnej
  • Literatura. Indeks
Definicja Wybrane Zagadnienia Z Pediatrii Tom 5:
Co to jest jest przede wszystkim do studentów medycyny. Wiadomości w nim zawarte są oparte na bogatym doświadczeniu klinicznym specjalistów wielu dziedzin pediatrii, zatrudnionych w Instytucie Pediatrii wprowadzenie do dydaktyki ogólnej co znaczy.
Definicja Wiedza O Opatrunkach:
Co to jest WIEDZA O OPATRUNKACH kierowana jest do lekarzy, pielęgniarek, ratowników medycznych, słuchaczy szkół medycznych, a również nauczycieli przysposobienia obronnego i wolontariuszy opiekujących się wprowadzenie do dydaktyki ogólnej krzyżówka.
Definicja Wczesna Interwencja I Wspomaganie Rozwoju Małego Dziecka:
Co to jest książce dokonano przeglądu propozycji oddziaływań na najmłodsze dzieci zagrożone niepełnosprawnością albo zaburzone w rozwoju. Obszary zagadnień dotyczą poszczególnych etapów postępowania w procesie wprowadzenie do dydaktyki ogólnej co to jest.
Definicja Wstęp Do Seksuologii:
Co to jest zawarte są kompletne i wystarczające dla studentów wyższych uczelni dane, przekazane jasno, na dobrym, informacyjnym poziomie. Podręcznik dostarcza wielu użytecznych wskazówek dla psychologa wprowadzenie do dydaktyki ogólnej słownik.
Definicja Wykłady Z Urologii Tom 2:
Co to jest oddajemy drugi tom ''Wykładów z urologii''. Jest on słowem kontynuacji serii wydawniczej, zapoczątkowanej przed rokiem. Autorami poszczególnych rozdziałów następnych tomów ''Wykładów z urologii'' są wprowadzenie do dydaktyki ogólnej czym jest.

Czym jest znaczenie w Słownik na W .

  • Dodano:
  • Autor: