Zaburzenia mowy u dzieci - wczesne rozpoznawanie i postępowanie logopedyczne
Definicja z ang. Speech disorders in children - early detection and treatment, speech therapy, z niem. Sprachstörungen bei Kindern - Früherkennung und Behandlung, Logopädie.
Autor (autorzy) Zaburzenia mowy u dzieci - wczesne rozpoznawanie i postępowanie logopedyczne: | Elżbieta Stecko |
Szczegóły wydania Zaburzenia mowy u dzieci - wczesne rozpoznawanie i postępowanie logopedyczne: | Uniwersytet Warszawski, Warszawa 2002, wyd. 4, Oprawa: miękka foliowana,96 str., Wymiary: 165 x 235 mm , Waga: 0.18 kg |
Zagadnienia w Zaburzenia mowy u dzieci - wczesne rozpoznawanie i postępowanie logopedyczne: | przeciwskazania, zaburzenia mowy dzieci, skutk |
ISBN Zaburzenia mowy u dzieci - wczesne rozpoznawanie i postępowanie logopedyczne: | ISBN 83-230-9818-2 |
Opis Zaburzenia mowy u dzieci - wczesne rozpoznawanie i postępowanie logopedyczne: | Oddawana do rąk Czytelników podręcznik jest zebraniem doniesień rozproszonych w niewiele dostępnym piśmiennictwie medycznym, pisanych przede wszystkim z nadzieją, iż zwrócą one uwagę lekarzy, psychologów i logopedów na problemy dzieci z zaburzonym w różnym stopniu, nieprawidłowym porozumiewaniem się językowym. Zależało mi szczególnie na wskazaniu faktu oczywistego, że rozwój języka i mowy nie rozpoczyna się w określonym momencie życia i rozwoju dziecka, a trwa od jego początku. Przyjęcie takiej zasady ujmowania rozwoju mowy przez lekarzy w zdecydowany sposób zmieni charakter pracy logopedów z korekcyjnej na stymulująco-korygującą i włączy ich do zespołów niezbędnych specjalistów zajmujących się dzieckiem od urodzenia. Publikacja spełni swoje zadanie, jeżeli zachęci lekarzy i logopedów do wyjścia z zaklętego kręgu pozornych nieważności problemów, niemożności działań i małej wiary w swoje możliwości. Obecne wydanie zawiera materiały już opublikowane w niewielkim nakładzie, jednakże ze względu na duże zainteresowanie nimi logopedów i lekarzy ośmielam się drukować je po raz wtóry, z pewnymi zmianami, jednocześnie dodając dwa rozdziały. Wiadomości płynące od logopedów i rodziców o tym, iż stosują proponowane ćwiczenia, widzą ich skuteczność i czekają na dalsze, są nieocenionym bodźcem w żmudnej pracy i zachętą do ciągłych poszukiwań. |
Spis treści Zaburzenia mowy u dzieci - wczesne rozpoznawanie i postępowanie logopedyczne: |
|
- Definicja Zaburzenia Funkcji Poznawczych:
- Co to jest demograficznych w ostatnim okresie nieproporcjonalnie wzrasta liczba chorych ze schorzeniami warunkowanymi podeszłym wiekiem. Tendencja ta będzie się utrzymywała zapewne i w następnych latach. Za tak zaburzenia mowy u dzieci - wczesne rozpoznawanie i postępowanie logopedyczne co znaczy.
- Definicja Zarys Anatomii Czynnościowej Układu Oddechowego:
- Co to jest przedstawiony w tej monografii jest przeznaczony zarówno dla studentów jak i dla lekarzy chcących odświeżyć własną wiedzę z tego układu. Jest on opracowany w średnim zakresie wymogów, czyli nie zaburzenia mowy u dzieci - wczesne rozpoznawanie i postępowanie logopedyczne krzyżówka.
- Definicja Zalecenia Dotyczące Rozpoznawania I Profilaktyki Medycznej Ołowicy:
- Co to jest przeznaczonych dla lekarzy zajmujących się pacjentami narażonymi na działanie ołowiu, omówiono między innymi występowanie ołowiu w środowisku i możliwe źródła narażenia; narażenie zawodowe zaburzenia mowy u dzieci - wczesne rozpoznawanie i postępowanie logopedyczne co to jest.
- Definicja Zagadnienia Teoretyczne I Aplikacyjne W Implantach:
- Co to jest prof. dr hab. inżynier Jana Łaskawca i dr inżynier Rafała Michalika, pracowników naukowych Politechniki Śląskiej, jest cenną pomocą dydaktyczną dla studentów uczelni technicznych, gdzie prowadzi się zaburzenia mowy u dzieci - wczesne rozpoznawanie i postępowanie logopedyczne słownik.
- Definicja Zdrowie Publiczne. Podręcznik Dla Studentów I Absolwentów Wydziałów Pielęgniarstwa I Nauk O Zdrowiu Akademii Medycznych:
- Co to jest to podręcznik (książka) kierowana do studentów Wydziału Pielęgniarstwa i Nauk o Zdrowiu: pielęgniarek i położnych, kształconych na poziomie 3-letnich studiów licencjackich. Podstawą teoretyczną zaburzenia mowy u dzieci - wczesne rozpoznawanie i postępowanie logopedyczne czym jest.
Czym jest znaczenie w Słownik na Z .