Jak dzieci uczą się i myślą - społeczne konteksty rozwoju poznawczego
Definicja z ang. As children learn and think - social contexts of cognitive development, z niem. Wie Kinder lernen und denken - sozialen Kontexten der kognitiven Entwicklung.
Autor (autorzy) Jak dzieci uczą się i myślą - społeczne konteksty rozwoju poznawczego: | David Wood |
Szczegóły wydania Jak dzieci uczą się i myślą - społeczne konteksty rozwoju poznawczego: | Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellonskiego, Kraków 2006, wyd. 1, Oprawa: miękka foliowana,292 str., Wymiary: 170 x 240 mm , Waga: 0.57 kg |
Zagadnienia w Jak dzieci uczą się i myślą - społeczne konteksty rozwoju poznawczego: | przeciwskazania, dzieci uczą myślą społeczne, skutk |
ISBN Jak dzieci uczą się i myślą - społeczne konteksty rozwoju poznawczego: | ISBN 83-233-2158-2 |
Opis Jak dzieci uczą się i myślą - społeczne konteksty rozwoju poznawczego: | Podręcznik Davida Wooda poprzez dziesięć lat utrzymywała się na liście bestsellerów z oczywistych powodów: dostarcza doskonałej, twórczej syntezy wiedzy o myśleniu i uczeniu się dzieci. Autor przedstawia zrównoważoną, a równocześnie odkrywczą koncepcję, godzącą stanowisko skrajnie natywistyczne z ujęciem środowiskowym; z koncepcją tą powinien się zapoznać każdy, kto zajmuje się rozwojem intelektualnym małych dzieci. Prof. Peter Robinson, Uniwersytet w Bristolu W książce ''Jak dzieci uczą się i myślą David Wood prezentuje teorie i duży dotyczące sposobów myślenia i uczenia się dzieci. W publikacji tej znajdziemy zarówno omówienie dyskusji akademickich, jak i analizy wykorzystania badań naukowych w praktyce, a również odniesienia do istotnych trudności, jakie napotykają nauczyciele usiłujący wdrożyć w klasie wyniki rozważań teoretycznych i badań empirycznych. Autor dokonuje przeglądu najważniejszych kierunków rozwoju edukacji w ciągu ostatnich dziesięciu lat, opisuje sposoby nauczania i ich związki z kluczowymi teoriami uczenia się i rozwoju. David Wood jest profesorem psychologii na Uniwersytecie Nottingham |
Spis treści Jak dzieci uczą się i myślą - społeczne konteksty rozwoju poznawczego: |
|
- Definicja Jakość Życia W Perspektywie Pedagogicznej:
- Co to jest podwyższania jakości wszystkich aspektów życia człowieka to podstawowe zadanie zarówno na gruncie teorii, jak i praktyki naukowej. Dla pedagogiki to jest nowe wyzwanie. W tym kontekście badanie jak dzieci uczą się i myślą - społeczne konteksty rozwoju poznawczego co znaczy.
- Definicja JOGA W Pospolitych Dolegliwościach:
- Co to jest zdrowiu, leczącą siłami wydobywanymi z wnętrza człowieka. Trzy zasady leczenia - rozluźnianie mięśni, zwalnianie oddechu i uspokajanie umysłu przywracają wewnętrzną harmonię i przeciwdziałają jak dzieci uczą się i myślą - społeczne konteksty rozwoju poznawczego krzyżówka.
- Definicja Jak Nauczyć Dzieci Odpowiedzialności:
- Co to jest szkole i w życiu, uczniowie muszą nauczyć się odpowiedzialności. Nie dokonają tego bez pomocy zaangażowanych i świadomych ich potrzeb nauczycieli. Autorzy książki pokazują, jak można prowadzić lekcję jak dzieci uczą się i myślą - społeczne konteksty rozwoju poznawczego co to jest.
- Definicja Jak Kształtować Charakter Nastolatka:
- Co to jest nastolatkom wkroczyć w dorosły świat? - Jak uchronić dorastających młodych ludzi przed podejmowaniem pochopnych decyzji, których konsekwencje będą odczuwać całe życie? - Jak przekazać im takie jak dzieci uczą się i myślą - społeczne konteksty rozwoju poznawczego słownik.
- Definicja Jak Poradzić Sobie Z Niegrzecznymi Dziećmi:
- Co to jest marudzenie, bunt, zmyślanie, kłamstwa, oszukiwanie i zabieranie cudzych rzeczy, agresja - rodzice często czują się bezradni wobec takich zachowań dziecka. Co wtedy robić? Poradnik ma pomóc zwykłym jak dzieci uczą się i myślą - społeczne konteksty rozwoju poznawczego czym jest.
Czym jest znaczenie w Słownik na J .