Jakość życia uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim
Definicja z ang. The quality of life of students with intellectual disabilities mild, z niem. Die Lebensqualität von Schülern mit geistiger Behinderung mild.
Autor (autorzy) Jakość życia uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim: | Sławomira Sadowska |
Szczegóły wydania Jakość życia uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim: | Impuls, Kraków 2006, wyd. 1, Oprawa: miękka foliowana,366 str., Wymiary: 160 x 235 mm , Waga: 0.64 kg |
Zagadnienia w Jakość życia uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim: | przeciwskazania, jakość życia uczniów, skutk |
ISBN Jakość życia uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim: | ISBN 83-7308-762-1 |
Opis Jakość życia uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim: | Problematyka jakości życia stała się przedmiotem szczególnego zainteresowania badaczy różnych dyscyplin. Niestety, jakość życia uczniów niepełnosprawnych intelektualnie pozostaje poza zainteresowaniami naukowców. Publikacja zapełnia tę lukę. Jakość życia traktowana jest tutaj jako kategoria doświadczeniowa i łączy się z refleksyjną oceną życia. Osobiste przeżycia i refleksje nad tym, co odczuwamy i jakimi jesteśmy ludźmi, są ważne dla każdego człowieka. Autorka przeprowadziła badania pośród 820 uczniów ze 147 zespołów klasowych (33 klas szczególnych, 99 klas integracyjnych i 15 klas ogólnodostępnych). Badaniami objęto także grupę rodziców i nauczycieli. Jakość życia ucznia w szkole, wg dorosłych, została odniesiona do ocen wyrażanych poprzez samych uczniów. Publikacja adresowana jest do kadry akademickiej na uczelniach pedagogicznych, którą ta robota może zmobilizować do dalszych badań nad jakością życia osób niepełnosprawnych. Odbiorcami mogą być również studenci kierunków pedagogicznych, szczególnie specjalności pedagogika specjalna, a również nauczyciele klas szczególnych i integracyjnych. |
Spis treści Jakość życia uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim: |
|
- Definicja Jak Mówić NIE I Budować Udane Związki:
- Co to jest zagubiona (-y) i zastanawiasz się kim właściwie jesteś i po co żyjesz? A może pragniesz większej bliskości w kontaktach z ludźmi, lecz wszystkie próby jej uzyskania kończą się dla ciebie boleśnie? W jakość życia uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim co znaczy.
- Definicja Jak Pracować Z Rodzicami Dziecka Upośledzonego:
- Co to jest pracujących z dziećmi niepełnosprawnymi umysłowo uważa, iż w prowadzeniu skutecznej terapii dzieci główną rolę odgrywają ich rodzice. W czasie gdy autor książki zauważa, iż współpraca ta w zasadzie jakość życia uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim krzyżówka.
- Definicja Jaskra. Współczesne Zasady Rozpoznawania:
- Co to jest zasady rozpoznawania to:: nowoczesny książka dla okulistów, przedstawiający najnowsze zasady diagnostyki i leczenia jaskry, zredagowany w przejrzysty i zwięzły sposób, bogato ilustrowany kolorowymi jakość życia uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim co to jest.
- Definicja Jak Wydobyć Się Z Depresji:
- Co to jest przewodnik dla cierpiących. Dla tych. którzy są smutni, przygnębieni, nie mają siły lub nawet myślą o samobójstwie. Nie zawiera recepty na cudowną kurację, lecz pokazuje, iż jeżeli bardzo się chce i jakość życia uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim słownik.
- Definicja Jak Wydobyć Się Z Depresji:
- Co to jest przewodnik dla osób cierpiących, tych, którzy są smutni, samotni, przygnębieni, zrozpaczeni, nie mają siły lub nawet myślą o samobójstwie, a również dla tych, którzy pragną im pomóc. Autorka, która z jakość życia uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim czym jest.
Czym jest znaczenie w Słownik na J .