komunikacja zespole co to znaczy
Co znaczy Komunikacja w zespole?. Co to jest reagują na siebie, wymieniają pomiędzy sobą wiadomości.

Czy pomocne?

Komunikacja w zespole

Definicja z ang. Team communication, z niem. Kommunikation im Team.

Autor (autorzy):
Szczegóły wydania: MedPharm, Wrocław 2007, wyd. 1, Oprawa: miękka foliowana,140 str., Wymiary: 115 x 165 mm , Waga: 0.16 kg
Zagadnienia: komunikacja zespole
ISBN: ISBN 83-60466-18-6
Opis: Gdy ludzie zaczynają współpracować, to dostrzegają siebie, reagują na siebie, wymieniają pomiędzy sobą wiadomości – komunikują się. Niniejsza podręcznik zawiera sporo przykładów zaczerpniętych z codziennego życia apteki. Poruszono w niej ważne tematy, dotyczące m. in.: umiejętności porozumiewania się i współpracy, wyrażania i przyjmowania krytyki, mobbingu, dyspozycyjności pracowników, rozmów o podwyżkach. Komunikacja w zespole to gwarancja efektywnej pracy w aptece!
Spis treści:
  • PRZEDMOWA 1. Rozmawianie ze sobą - więcej niż wymiana stów 2. Jedna informacja - wieloznaczne przestania 3. Pytanie i słuchanie 4. Powiedziane nie oznacza zrozumiane
  • Pomiędzy KOLEGAMI 1. Wtrącanie się, czy pomoc 2. Wymienianie informacji 3. Wyrażanie i przyjmowanie krytyki 4. Mobbing 5. Komunikacja w zespole
  • KONTAKT Z SZEFEM 1. Zawsze do dyspozycji 2. Rozmowy o zarobkach 3. Tego mi nie wolno 4. Szef jako hamulec
  • PIŚMIENNICTWO SKOROWIDZ

Czym jest znaczenie w Słownik na K .