Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym
Definicja z ang. Strategic marketing in the pharmaceutical market, z niem. Strategisches Marketing im Pharmamarkt.
Autor (autorzy) Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym: | Małgorzata Michalik , Bogna Pilarczyk , Henryk Mruk |
Szczegóły wydania Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym: | Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2005, wyd. 1, Oprawa: miękka foliowana,264 str., Wymiary: 160 x 240 mm , Waga: 0.53 kg |
Zagadnienia w Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym: | przeciwskazania, marketing strategiczny rynku, skutk |
ISBN Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym: | ISBN 83-89355-97-3 |
Opis Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym: | Podręcznik stanowi pierwsze w Polsce całościowe opracowanie na temat marketingowego kierowania na rynku farmaceutycznym. Rynek farmaceutyczny jest rynkiem wyjątkowym: rozwija się bardzo szybko, panuje na nim ostra konkurencja, a przy tym podlega on ścisłym uregulowaniom prawnym i dlatego kraj często ingeruje w system jego działania. Autorzy omówili cechy tego rynku, czynniki kształtujące jego otoczenie, a również wykorzystywane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie zagadnienia, jak: - zasady i fazy tworzenia strategii marketingowych i charakterystyka różnych strategii marketingowych stosowanych na rynku farmaceutycznym, - strategia produktu na rynku farmaceutycznym – cykl życia produktu farmaceutycznego, strategie wprowadzania go na rynek, rola opakowania, metody budowania pozycji marki, - zasady tworzenia cen i marż handlowych i stosowania opustów cenowych, - zasady marketingowego kierowania hurtowniami i aptekami – strategia dystrybucji, rola hurtu, budowanie wizerunku apteki i zasady merchandisingu aptecznego, - reklama, promocja, public relations i programy lojalnościowe na rynku farmaceutycznym. |
Spis treści Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym: |
|
- Definicja Mikrobiologia - Różnorodność, Chorobotwórczość I Środowisko:
- Co to jest mikrobiologii - nauki, która ukształtowała i kształtuje współczesny świat! Nietypowy sposób przedstawiania wiedzy mikrobiologicznej skutkuje, iż to jest pozycja unikatowa, która uzmysławia znaczenie marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym co znaczy.
- Definicja MUZYKOTERAPIA - Wykorzystanie Technik Aktywnych I Receptywnych W Profilaktyce Stresu:
- Co to jest poprzez dr Małgorzatę Kronenberger jest jedyną tak kompleksową publikacją, łączącą zagadnienia muzykoterapii, stresu, profilaktyki i relaksu. Podręcznik przeznaczona jest dla szerokiego grona marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym krzyżówka.
- Definicja Mózgowe Porażenie Dziecięce:
- Co to jest powstała z myślą o rodzinach dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym, szczególnie o ich rodzicach. Sporo trudności, z którymi borykają się oni w codziennym niełatwym życiu wynika z braku dostępu do marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym co to jest.
- Definicja Metody I Techniki Badań Pedagogicznych:
- Co to jest podręcznik jest próbą przedstawienia najczęściej stosowanych metod i technik w badaniach pedagogicznych. Każda z metod poddana jest bardziej albo mniej szczegółowej charakterystyce łącznie marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym słownik.
- Definicja Medycyna Manualna Nr 2001/1-2:
- Co to jest dołączono I część suplementu. Zawiera on gotowe konspekty i schematyczne omówienia poszczególnych tematów medycyny manualnej. Przeznaczony jest dla prelegentów i instruktorów prowadzących szkolenia z marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym czym jest.
Czym jest znaczenie w Słownik na M .