MARKETING USŁUG ZDROWOTNYCH - od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów
Definicja z ang. MARKETING SERVICES HEALTH - from image-building facility for customer satisfaction, z niem. MARKETING SERVICES GESUNDHEIT - von Imagebildung Anlage für Kundenzufriedenheit.
Autor (autorzy) MARKETING USŁUG ZDROWOTNYCH - od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów: | Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska |
Szczegóły wydania MARKETING USŁUG ZDROWOTNYCH - od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów: | CeDeWu, Warszawa 2007, wyd. 1, Oprawa: miękka foliowana,304 str., Wymiary: 160 x 235 mm , Waga: 0.56 kg |
Zagadnienia w MARKETING USŁUG ZDROWOTNYCH - od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów: | przeciwskazania, marketing usług zdrowotnych, skutk |
ISBN MARKETING USŁUG ZDROWOTNYCH - od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów: | ISBN 83-60089-17-0 |
Opis MARKETING USŁUG ZDROWOTNYCH - od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów: | Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, iż w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, aby pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Podręcznik ta nie wchodzi w region medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, jest to szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań - na pewno gwarantujących rynkowy efekt placówki, a to jest raczej marketingowy kierunkowskaz możliwych do podjęcia działań. Biorąc pod uwagę polskie realia, kluczowym adresatem tej książki są lekarze prywatnie praktykujący, dostrzegający zależność pomiędzy satysfakcją pacjenta a rezultatem ekonomicznym prowadzonej poprzez siebie placówki. Jednak lekarze pracujący w państwowej służbie zdrowia, studenci ostatnich lat studiów medycznych, czy personel pomocniczy powinni także w niej znaleźć narzędzia do budowania pozytywnych relacji z pacjentami, a tym samym budowania lepszego wizerunku w oczach pacjentów. |
Spis treści MARKETING USŁUG ZDROWOTNYCH - od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów: |
|
- Definicja Muskulatura I Rozciąganie:
- Co to jest doświadczeniu trenerów, lekarzy i naukowców, autorzy pokazują, w jaki sposób bezpiecznie i skutecznie rozwijać muskulaturę. Odpowiednio dobrany do wieku i poziomu sprawności trening, składający się z marketing usług zdrowotnych - od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów co znaczy.
- Definicja Manicure I Pedicure. Jak Dbać O Dłonie I Stopy. Jak Ozdabiać Paznokcie.:
- Co to jest ręce i zadbane paznokcie są jednym z cenniejszych atrybutów naszego wyglądu. Delikatne dłonie i ładnie przycięte, zdrowe paznokcie sporo mówią o stanie twojego zdrowia i higieny osobistej; zaniedbane marketing usług zdrowotnych - od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów krzyżówka.
- Definicja Medycyna Wewnętrzna - Repetytorium Dla Studentów Medycyny I Lekarzy:
- Co to jest polskim rynku od lat, często cieszy się zasłużoną renomą. Uznawana jest za uniwersalny, wprost encykopedyczny książka interny. Zwięzła forma repetytorium i hasłowe przedstawienie poszczególnych marketing usług zdrowotnych - od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów co to jest.
- Definicja Maluch Uczy Się I Bawi - 160 Gier I Zabaw Na Pierwsze Trzy Lata Życia:
- Co to jest rodziców - nie pragnie zapewnić swojemu dziecku jak najlepszego startu? Któż z nas nie zna uczucia niepewności towarzyszącego nam w pierwszych tygodniach życia dziecka? Proponowane - poprzez marketing usług zdrowotnych - od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów słownik.
- Definicja Marketing Na Rynku Farmaceutycznym:
- Co to jest SZALONKA jest adiunktem Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu. W latach 1988-1993 studiowała na Wydziale Gospodarki Narodowej Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, gdzie w 1993 r. obroniła pracę marketing usług zdrowotnych - od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów czym jest.
Czym jest znaczenie w Słownik na M .