Nie ucz mnie, ale pozwól i pomóż mi się uczyć - nowe zabawy interakcyjne dla dzieci cz. 4
Definicja z ang. Do not teach me, but let me and help me to learn - a new fun interactive children's section. 4, z niem. Sie lehren mich nicht, aber lassen Sie mich und helfen mir zu lernen - ein neuer Spaß interaktive Kinderbereich. 4.
Autor (autorzy) Nie ucz mnie, ale pozwól i pomóż mi się uczyć - nowe zabawy interakcyjne dla dzieci cz. 4: | Sabine Alex , Klaus W. Vopel |
Szczegóły wydania Nie ucz mnie, ale pozwól i pomóż mi się uczyć - nowe zabawy interakcyjne dla dzieci cz. 4: | Jedność, Kielce 2004, wyd. 1, Oprawa: miękka foliowana,180 str., Wymiary: 160 x 235 mm , Waga: 0.31 kg |
Zagadnienia w Nie ucz mnie, ale pozwól i pomóż mi się uczyć - nowe zabawy interakcyjne dla dzieci cz. 4: | przeciwskazania, mnie pozwól pomóż uczyć nowe, skutk |
ISBN Nie ucz mnie, ale pozwól i pomóż mi się uczyć - nowe zabawy interakcyjne dla dzieci cz. 4: | ISBN 83-7224-848-6 |
Opis Nie ucz mnie, ale pozwól i pomóż mi się uczyć - nowe zabawy interakcyjne dla dzieci cz. 4: | Czterotomowy poradnik ''Nie ucz mnie, ale pozwól i pomóż mi się uczyć'' zawiera cykl nowych zabaw interakcyjnych dla dzieci i młodzieży. W 25 rozdziałach zamieszczono blisko 300 dokładnie opisanych gier, ćwiczeń i zadań, które ich uczestnikom stwarzają dogodną możliwość uczenia się i działania w ramach grupy i które sprzyjają osiągnięciu dorosłości. Eksperymenty uwzględniają pragnienia młodych ludzi do samodzielnego decydowania i swobodnej pracy. Rozwijają ich naturalną kreatywność i potrzebę zgłębiania wiedzy w oparciu o własne doświadczenia. W następnych tomach znajdują się następujące tematy: Tom I. Coraz starsi; Lęki i obawy; Uznanie i bliskość; Autorytety i nakazy; Błędy i sukcesy; Radość i smutek; Zdobywanie przyjaciół Tom II. Uczucia; Kapitał; Zdrowie i leki; Irracjonalne przypuszczenia; Chłopcy i dziewczynki; Kryzysy; Nauka Tom III. Miłość i zmysłowość; Odwaga; Natura; Koncepcja samego siebie; Stres; Sny Tom IV. Otoczenie; Problemy z zachowaniem; Pragnienia i wartości; Wściekłość i złość; Podział czasu. |
Spis treści Nie ucz mnie, ale pozwól i pomóż mi się uczyć - nowe zabawy interakcyjne dla dzieci cz. 4: |
- Definicja Nadciśnienie Tętnicze. Zarys Patogenezy, Diagnostyki I Leczenia.:
- Co to jest podstawowych, a zwłaszcza nowe zdobycze genetyki, biochemii klinicznej i farmakologii, otworzyły nowe perspektywy również dla nauk klinicznych, stwarzając lekarzom coraz większe możliwości nie ucz mnie, ale pozwól i pomóż mi się uczyć - nowe zabawy interakcyjne dla dzieci cz. 4 co znaczy.
- Definicja Nauczycielskie Rozpoznawanie Cech Inteligencji I Myślenia Twórczego:
- Co to jest publikacji jest naświetlenie problematyki zdolności intelektualnych i twórczych, udzielenie pomocy w konstruowaniu narzędzi do ich analizy i oceny i zarysowanie sposobów stymulowania - w procesie nie ucz mnie, ale pozwól i pomóż mi się uczyć - nowe zabawy interakcyjne dla dzieci cz. 4 krzyżówka.
- Definicja Nefrologia:
- Co to jest redakcją prof. Andrzeja Podręcznik (Klinika Nefrologii AM w Lublinie) i prof. Bolesława Rutkowskiego (Klinika Nefrologii, Transplantacji i Chorób Wewnętrznych AM w Gdańsku) to doskonały książka dla nie ucz mnie, ale pozwól i pomóż mi się uczyć - nowe zabawy interakcyjne dla dzieci cz. 4 co to jest.
- Definicja Nowa Klinika Nr 2007/3-4 - Pulmonologia I Alergologia:
- Co to jest nie ucz mnie, ale pozwól i pomóż mi się uczyć - nowe zabawy interakcyjne dla dzieci cz. 4 słownik.
- Definicja Nieletni, Młodociani I Dorośli Sprawcy Zabójstw:
- Co to jest nie ucz mnie, ale pozwól i pomóż mi się uczyć - nowe zabawy interakcyjne dla dzieci cz. 4 czym jest.
Czym jest znaczenie w Słownik na N .