Psychologiczne mechanizmy reklamy
Definicja z ang. Psychological mechanisms of advertising, z niem. Psychologische Mechanismen der Werbung.
Autor (autorzy) Psychologiczne mechanizmy reklamy: | Dariusz Doliński |
Szczegóły wydania Psychologiczne mechanizmy reklamy: | Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2003, wyd. 1, Oprawa: twarda,256 str., Wymiary: 170 x 240 mm , Waga: 0.60 kg |
Zagadnienia w Psychologiczne mechanizmy reklamy: | przeciwskazania, psychologiczne mechanizmy, skutk |
ISBN Psychologiczne mechanizmy reklamy: | ISBN 83-89120-66-6 |
Opis Psychologiczne mechanizmy reklamy: | Nieszablonowa podręcznik Dariusza Dolińskiego ukazuje reklamę wkomponowaną w społeczne otoczenie człowieka. Autor, wybitny psycholog społeczny, wyjątkowo przystępnym, barwnym, pełnym przykładów i anegdot językiem opisuje nawet bardzo skomplikowane zjawiska, osadzając je w powszechnie uznawanych teoriach współczesnej psychologii. Odwołuje się do wyników wielu najnowszych badań z zakresu psychologii, psychologii reklamy, marketingu i zachowań konsumenckich. Niezwykłą zaletą książki jest przystępne ukazanie skomplikowanych, często nieświadomych systemów oddziaływania reklamy na człowieka. Adresowana jest do szerokiego kręgu odbiorców: psychologów, specjalistów w dziedzinie marketingu, przedstawicieli nauk humanistycznych i wszystkich osób zainteresowanych reklamą - zjawiskiem tak powszechnym w naszym codziennym życiu |
Spis treści Psychologiczne mechanizmy reklamy: |
|
- Definicja Psycholingwistyka:
- Co to jest jest dziedziną, która bada i opisuje mechanizmy psychiczne umożliwiające człowiekowi opanowanie i posługiwanie się językiem. Rewolucja, jaka dokonała się w naukach o poznawaniu, skłoniła wielu psychologiczne mechanizmy reklamy co znaczy.
- Definicja Poczucie Własnej Wartości:
- Co to jest wartości to klasyczny poradnik, który pokazuje, jak sobie radzić z naszym wewnętrznym krytykiem dzięki sprawdzonych technik służących przezwyciężaniu destrukcyjnych poglądów i lęków. Proponowane psychologiczne mechanizmy reklamy krzyżówka.
- Definicja Patofizjologiczne Podstawy Wybranych Chorób: Część IV - Cukrzyca:
- Co to jest pełni poznane systemy warunkujące pojawienie się cukrzycy. Stwierdzana w badaniach laboratoryjnych hiperglikemia i powiązane z nią objawy stanowią jedynie ogniwo łączące różne zespoły chorobowe psychologiczne mechanizmy reklamy co to jest.
- Definicja Pneumonologia Praktyczna:
- Co to jest charakter ''Pneumonologii praktycznej'' polega na bogactwie treści, przejrzystości redakcyjnej i oparciu na aktualnej wiedzy klinicznej. Drugim elementem jest, zapowiedziane w tytule, praktyczne psychologiczne mechanizmy reklamy słownik.
- Definicja Patologia Jamy Ustnej:
- Co to jest zredagowana podręcznik zawiera jasny i zwięzły przegląd zmian klinicznych i patologicznych obserwowanych w różnych schorzeniach jamy ustnej. Omawia ich przebieg, patomechanizm, a również wpływ psychologiczne mechanizmy reklamy czym jest.
Czym jest znaczenie w Słownik na P .