Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych - teoria i praktyka
Definicja z ang. Quality management in health services - theory and practice, z niem. Qualitätsmanagement in der Gesundheitsversorgung - Theorie und Praxis.
Autor (autorzy) Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych - teoria i praktyka: | Krzysztof Opolski , Grażyna Dykowska , Monika Możdżonek |
Szczegóły wydania Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych - teoria i praktyka: | CeDeWu, Warszawa 2005, wyd. 1, Oprawa: miękka foliowana,245 str., Wymiary: 160 x 235 mm , Waga: 0.49 kg |
Zagadnienia w Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych - teoria i praktyka: | przeciwskazania, zarządzanie przez jakość, skutk |
ISBN Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych - teoria i praktyka: | ISBN 83-87885-32-0 |
Opis Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych - teoria i praktyka: | Podręcznik napisana pod kierunkiem profesora Krzysztofa Opolskiego w specjalny sposób porusza tę problematykę. Ważnym jest fakt, że autorzy są dalecy od ingerowania w sztukę lekarską, od oceny fachowości i pracy lekarzy i personelu medycznego. Ich intencją jest ukazanie, jak poprawa jakości - w tak ważnej dziedzinie jaką jest opieka zdrowotna, gdzie najważniejsze jest zdrowie i życie człowieka - może wpływać na zadowolenie i usatysfakcjonowanie klienta, a równocześnie ułatwiać i wspomagać pracę pracowników służby zdrowia. Sposób ujęcia problemu, jak i sama jego badanie, czynią niniejszą publikację wartą polecenia nie tylko kadrze zarządzającej instytucjami służby zdrowia (szpitalami, placówkami podstawowej opieki zdrowotnej), tak państwowymi, jak i prywatnymi, lecz także lekarzom, personelowi medycznemu i wszystkim innym osobom, które mają wpływ na działalność służby zdrowia, by jak najdokładniej uzmysłowić wszystkim, iż zdrowie i życie człowieka jest wartością najwyższą. Nawiązując do mojej specjalności zawodowej - jakość znaczy lepiej "słyszeć" potrzeby pacjentów, lepiej "słyszeć" potrzeby pracowników, jak i lepiej "wsłuchiwać się" w potrzeby rynku. Prof. dr hab. n. med. Henryk Skarżyński |
Spis treści Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych - teoria i praktyka: |
|
- Definicja Zarys Chorób Wewnętrznych Dla Stomatologów:
- Co to jest wewnętrznych dla stomatologów to książka, który dostarcza aktualnej wiedzy w nowoczesnym ujęciu w sposób niezwykle przystępny i w dziedzinie należycie dostosowanym do potrzeb studentów i lekarzy zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych - teoria i praktyka co znaczy.
- Definicja ZAPUKAJ PO ZDROWIE - Usuwanie Bólu I Niwelowanie Blokad Przy Pomocy Akupresury Metodą EFT:
- Co to jest Emotional Freedom Techniques (Techniki Wolności Emocjonalnej) EFT bazuje raczej na opukiwaniu palcami odpowiednich punktów meridianowych ciała i wypowiadaniu zdań dotyczących określonego problemu zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych - teoria i praktyka krzyżówka.
- Definicja Zasady Życia W Rodzinie. Na Podstawie Koncepcji Więzi Rodzinnych Berta Hellingera.:
- Co to jest oryginalnym poradniku dotyczącym wychowania i problemów rodzinnych - kierowanym do rodziców -wykorzystano tezy Berta Hellingera, autora sprawdzonej terapii rodzinnej odnoszącej się do życia zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych - teoria i praktyka co to jest.
- Definicja Zmień Swój Uśmiech:
- Co to jest książek z zakresu estetyki. niezbędna w każdym gabinecie stomatologicznym. Pomaga nawiązać lepszy kontakt między lekarzem a pacjentem. Tu wszystko jest jasne. Światowej sławy specjalista w układzie zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych - teoria i praktyka słownik.
- Definicja Zacznij Od Głowy - Metody Samoleczenia:
- Co to jest cierpi w efekcie chorób o podłożu psychicznym. Astma, alergie, kłopoty ze snem, choroby serca, kolki wątrobowe, depresje czy problemy natury seksualnej - powody wszystkich tych schorzeń tkwią w zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych - teoria i praktyka czym jest.
Czym jest znaczenie w Słownik na Z .