Porozmawiajmy o agresji - propozycja programu profilaktyczno-wychowawczego dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej
Definicja z ang. Let's talk about aggression - offering preventive and educational program for students in grades I-III primary school, z niem. Lassen Sie uns über Aggression sprechen - bietet präventiven und Bildungsprogramm für Schüler der Klassen I-III der Grundschule.
Autor (autorzy) Porozmawiajmy o agresji - propozycja programu profilaktyczno-wychowawczego dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej: | Sylwia Szostak , Anna Tabaka |
Szczegóły wydania Porozmawiajmy o agresji - propozycja programu profilaktyczno-wychowawczego dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej: | Rubikon, Kraków 2004, wyd. 1, Oprawa: miękka foliowana,114 str., Wymiary: 155 x 230 mm , Waga: 0.21 kg |
Zagadnienia w Porozmawiajmy o agresji - propozycja programu profilaktyczno-wychowawczego dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej: | przeciwskazania, porozmawiajmy agresji, skutk |
ISBN Porozmawiajmy o agresji - propozycja programu profilaktyczno-wychowawczego dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej: | ISBN 83-88725-67-X |
Opis Porozmawiajmy o agresji - propozycja programu profilaktyczno-wychowawczego dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej: | Atutem książki jest próba zaangażowania rodziców i uświadomienie im, iż jedynie wspólne działanie domu i szkoły może okazać się owocne i skuteczne, aby przeciwstawić się zjawisku rozprzestrzeniania agresji w otaczającej rzeczywistości. Większość ćwiczeń mobilizuje uczniów do rozwijania empatii, umiejętności rozwiązywania problemów w sposób bezkonfliktowy i radzenia sobie w trudnych przypadkach |
Spis treści Porozmawiajmy o agresji - propozycja programu profilaktyczno-wychowawczego dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej: |
|
- Definicja Psychiatria Sądowa. Podręcznik Dla Lekarzy I Prawników.:
- Co to jest r. obowiązuje w Polsce nowe prawo karne, zastępujące po 28 latach rządów kodeksy z 1969 r. w znacznej mierze nie przystające do zasadniczych zmian społeczno - gospodarczych jak i nowych tendencji w porozmawiajmy o agresji - propozycja programu profilaktyczno-wychowawczego dla uczniów klas i-iii szkoły podstawowej co znaczy.
- Definicja Po Zawale Serca Można Żyć:
- Co to jest ruchowej ma szczególne znaczenie jako czynnik ryzyka, jeżeli weźmie się pod uwagę wpływ wysiłku fizycznego na mięsień sercowy i krążenie wieńcowe. Przedstawione czynniki ryzyka uzasadniają porozmawiajmy o agresji - propozycja programu profilaktyczno-wychowawczego dla uczniów klas i-iii szkoły podstawowej krzyżówka.
- Definicja Patofizjologia Człowieka W Zarysie:
- Co to jest zgodny z programem nauczania patofizjologii na wydziałach lekarskich. Powinien służyć studentom jako książka pierwszego kontaktu. Podręcznik podzielona jest na 21 rozdziałów, które odpowiadają porozmawiajmy o agresji - propozycja programu profilaktyczno-wychowawczego dla uczniów klas i-iii szkoły podstawowej co to jest.
- Definicja Położnictwo I Ginekologia (NMS):
- Co to jest do studentów medycyny i lekarzy odbywających staże podyplomowe i specjalizacyjne z zakresu ginekologii. W książce omówiono najważniejsze zagadnienia z zakresu położnictwa i ginekologii, a również porozmawiajmy o agresji - propozycja programu profilaktyczno-wychowawczego dla uczniów klas i-iii szkoły podstawowej słownik.
- Definicja Praktyczna Farmakoterapia Choroby Wieńcowej:
- Co to jest tylko dla kardiologów i internistów, lecz również dla każdego lekarza zajmującego się podstawową opieka zdrowotną. Najnowsze, bardo praktyczne porady na temat farmakoterapii choroby wieńcowej porozmawiajmy o agresji - propozycja programu profilaktyczno-wychowawczego dla uczniów klas i-iii szkoły podstawowej czym jest.
Czym jest znaczenie w Słownik na P .