wprowadzenie metodologii co to znaczy
Co znaczy Wprowadzenie do metodologii badań. Co to jest studentów pedagogiki, odbywających studia.

Czy pomocne?

Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych

Definicja z ang. Introduction to the methodology of educational research, z niem. Einführung in die Methodik der Bildungsforschung.

Autor (autorzy) Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych:
Szczegóły wydania Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych: Impuls, Kraków 2004, wyd. 4, Oprawa: miękka foliowana,286 str., Wymiary: 160 x 230 mm , Waga: 0.49 kg
Zagadnienia w Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych: przeciwskazania, wprowadzenie metodologii, skutk
ISBN Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych: ISBN 83-7308-445-2
Opis Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych: Prezentowana tu publikacja przeznaczona jest raczej dla studentów pedagogiki, odbywających studia zarówno licencjackie, jak i magisterskie. Intencją jej - poza ułatwieniem im przygotowywania prac dyplomowych i magisterskich - jest także wyjście naprzeciw rozumieniu i ocenianiu poprzez nich wartości poznawczej opracowań naukowo-badawczych, z którymi spotykają się w literaturze pedagogicznej, a poniekąd również psychologicznej i socjologicznej. Pewną pomoc robota ta - o czym wspomniano wcześniej - może przynieść także doktorantom i habilitantom, piszącym rozprawy z zakresu pedagogiki, jak i różnym innym osobom bliżej zainteresowanym metodologicznymi problemami badań pedagogicznych.
Spis treści Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych:
  • I. MINIMUM Wymogów STAWIANYCH BADANIOM PEDAGOGICZNYM 1. Świadomość potrzeby badań pedagogicznych 2. Znajomość metodologii badań pedagogicznych 3. Poprawność logiczna i językowa w badaniach pedagogicznych 4. Wystrzeganie się błędów w badaniach pedagogicznych
  • II. TEORETYCZNE ASPEKTY BADAŃ PEDAGOGICZNYCH 1. Charakterystyka teorii pedagogicznych 2. Rola teorii w badaniach pedagogicznych 3. Funkcje teorii pedagogicznych 4. Teorie a praktyka pedagogiczna 5. Teorie pedagogiczne w świetle indukcji i dedukcji
  • III. BADANIA ILOŚCIOWE I POMIAR W PEDAGOGICE 1. Ustalenie badań ilościowych i pomiaru 2. Znaczenie badań ilościowych i pomiaru w pedagogice 3. Typy skal pomiarowych 4. Rzetelność i trafność pomiaru 5. Słabe strony badań ilościowych i pomiaru
  • IV. BADANIA JAKOŚCIOWE W PEDAGOGICE 1. Czym są badania jakościowe? 2. Zapotrzebowanie na badania jakościowe 3. Warunki poprawności badań jakościowych 4. Niedomagania w badaniach jakościowych 5. Uwagi godne podkreślenia w badaniach jakościowych
  • V. PROBLEMY I HIPOTEZY W BADANIACH PEDAGOGICZNYCH 1. Rozumienie i rodzaje problemów badawczych
  • VI. ZMIENNE, WSKAŹNIKI I TYPY BADAŃ PEDAGOGICZNYCH 1. Definicja i klasyfikacja zmiennych 2. Wskaźniki i ich uzasadnienie 3. Podział wskaźników 4. Dobór i interpretacja wskaźników 5. Typy badań pedagogicznych
  • VII. DOBÓR PRÓBY W BADANIACH PEDAGOGICZNYCH 1. Ogólna charakterystyka doboru próby 2. Losowy dobór próby 3. Celowy dobór próby 4. Rozmiar i inne aspekty próby
  • VIII. Fazy BADAŃ PEDAGOGICZNYCH 1. Fazy badań a etapy myślenia refleksyjnego 2. Zaistnienie sytuacji problemowej 3. Formułowanie problemów i hipotez 4. Wybór i konstruowanie narzędzi badawczych 5. Dobór badanych osób 6. Przeprowadzanie badań 7. Opracowanie wyników badań
  • IX. MORALNE ASPEKTY BADAŃ PEDAGOGICZNYCH 1. Potrzeba uwzględnienia kontekstu moralnego w badaniach 2. Poszukiwanie prawdy kluczowym celem badań 3. Wiarygodność i kompetencje badacza 4. Zobowiązania wobec osób badanych 5. Łączność badań z praktyką pedagogiczną
  • X. PRZEGLĄD METOD I TECHNIK BADAŃ PEDAGOGICZNYCH 1. Obserwacja 2. Eksperyment pedagogiczny 3. Testy osiągnięć szkolnych 4. Sposób socjometryczna 5. Sposób sondażu diagnostycznego 6. Badanie dokumentów 7. Inne sposoby badań Zakończenie. Bibliografia cytowana
Definicja Wybrane Choroby Układu Sercowo-Naczyniowego W Przewlekłych Chorobach Nerek:
Co to jest przedstawia aktualny stan wiedzy na temat patofizjologii, rozpoznawania i leczenia najczęstszych chorób układu sercowo-naczyniowego u pacjentów z przewlekłymi chorobami nerek. Została przygotowana wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych co znaczy.
Definicja Wykłady Homeopatycznej Materia Medica Cz. 3 - Cantharis - Gelsemium:
Co to jest Homeopatycznej Materia Medica wraz Nowymi Lekami połączone i przedstawione w układzie alfabetycznym. Zawarte w niniejszej pracy wykłady z zakresu homeopatycznej materia medica zostały wygłoszone w wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych krzyżówka.
Definicja Wyobraźnia W Psychoterapii:
Co to jest łatwo staje się tym, co rzeczywiste - to myśl przewodnia książki, omawiającej techniki terapeutyczne oparte na wykorzystywaniu kreatywnej siły wyobraźni. Lazarus, znakomity terapeuta, dowodzi, że wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych co to jest.
Definicja Wprowadzenie Do Psychologii Klinicznej:
Co to jest zbudowanie podstawowego rusztowania wiedzy uwzględniającego najważniejsze osiągnięcia psychologii klinicznej i aktualne problemy, jakie przed tą dziedziną psychologii stosowanej wyrastają. W wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych słownik.
Definicja Wprowadzenie Do Diagnozy Pielęgniarskiej:
Co to jest ukazano majątek pielęgniarstwa w dziedzinie diagnozowania i kategoryzowania diagnoz. Autorzy przedstawiają dwie w najwyższym stopniu znane i obowiązujące na świecie listy diagnoz pielęgniarskich wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych czym jest.

Czym jest znaczenie w Słownik na W .

  • Dodano:
  • Autor: