marketing polityczny co to znaczy
Co znaczy polityczny - perspektywa psychologiczna?. Co to jest z marketingiem politycznym. Autorzy.

Czy pomocne?

Marketing polityczny - perspektywa psychologiczna

Definicja z ang. Political marketing - a psychological perspective, z niem. Politisches Marketing - ein psychologischer Sicht.

Autor (autorzy):
Szczegóły wydania:Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Sopot 2006, wyd. 1, Oprawa: twarda,670 str., Wymiary: 170 x 240 mm , Waga: 1.34 kg
Zagadnienia:marketing polityczny
ISBN:ISBN 83-89574-76-4
Opis:Robota obejmuje cały region zagadnień tradycyjnie wiązanych z marketingiem politycznym. Autorzy zajmują się: modelami marketingu politycznego, zagadnieniami segmentacji rynku wyborczego, pozycjonowaniem kandydatów i ugrupowań politycznych, rolą mediów w kontekście kampanii politycznej i reklamy politycznej, problematyką debat wyborczych i różnymi innymi zajmującymi tematami z tego obszaru wiedzy. Po książkę tę powinni sięgnąć wszyscy, którzy planują aktywnie uczestniczyć w przyszłych wyborach. Polecamy lekturę osobom chcącym zaistnieć w polityce, a również tym, które chcą im pomóc w osiągnięciu tego celu. ''podręcznik Wojciecha Cwaliny i Andrzeja Falkowskiego jest naprawdę znakomita. Prezentuje szerokie i wieloaspektowe spojrzenie na zagadnienie marketingu politycznego. Autorzy odwoływali się do licznych badań własnych, prowadzonych w ostatniej dekadzie. Tekst jest więc silnie osadzony w naszej rodzimej rzeczywistości społeczno-politycznej, lecz odwołuje się także do realiów zachodnich. Dzięki niemu dowiemy się zatem nie tylko, dlaczego wybory wygrał Bush, lecz jakie są przyczyny popularności Leppera.''
Spis treści:
  • SKRÓCONY Lista TREŚCI Wprowadzenie 1. Definicja i koncepcje marketingu politycznego 2. Modele zachowań wyborczych obywateli 3. Segmentacja rynku wyborczego 4. Wizerunek kandydata 5. Kobiety w wyborach politycznych 6. Media w kampaniach politycznych 7. Telewizyjna i radiowa reklama polityczna 8. Debaty wyborcze 9. Kampania bezpośrednia 10. Marketing polityczny w Internecie 11. Polityczne kampanie niekorzystne 12. Sondaże wyborcze – źródło informacji i wpływu 13. Marketing po-wyborczy 14. Obrona przed manipulacją wyborczą

Czym jest znaczenie w Słownik na M .