psychologia uczenia co to znaczy
Co znaczy Psychologia uczenia się tom 2?. Co to jest podstawowego podręcznika psychologii uczenia.

Czy pomocne?

Psychologia uczenia się tom 2

Definicja z ang. Psychology of Learning Volume 2, z niem. Lernpsychologie Volume 2.

Autor (autorzy):
Szczegóły wydania:Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1998, wyd. 3, Oprawa: miękka foliowana,405 str., Wymiary: 165 x 240 mm , Waga: 0.65 kg
Zagadnienia:psychologia uczenia
ISBN:ISBN 83-01-11949-7
Opis:Nowe, zaktualizowane, rozszerzone i uzupełnione wydanie podstawowego podręcznika psychologii uczenia się, napisanego poprzez zespół autorów z Uniwersytetu Warszawskiego pod kierunkiem Ziemowita Włodarskiego, jednego z najwybitniejszych polskich psychologów. Wykład ilustrowany jest licznymi tabelami, wykresami i rysunkami. Książka w zamierzeniu autorów stanowi pendant do Psychologii wychowawczej M. Przetacznik-Gierowskiej i Z. Włodarskiego, z którą powinien razem funkcjonować.
Spis treści:
  • Część IV. ZALEŻNOŚĆ PRZEBIEGU I EFEKTÓW UCZENIA SIĘ OD WCZEŚNIEJSZEJ AKTYWNOŚCI PODMIOTU I OD POPRZEDZAJĄCYCH CZYNNIKÓW SYTUACYJNYCH
  • 16. Ogólna charakterystyka transferu i proakcji
  • 17. Metodologia badań
  • 18. Czynniki wpływające na transfer i proakcję
  • 19. Próby wyjaśnienia transferu i proakcji
  • Część V. ZALEŻNOŚĆ EFEKTÓW UCZENIA SIĘ OD PÓŹNIEJSZEJ AKTYWNOŚCI PODMIOTU I OD NASTĘPUJĄCYCH CZYNNIKÓW SYTUACYJNYCH
  • 20. Retroakcja i problemy metodologiczne powiązane z jej badaniem
  • 21. Determinanty retroakcji
  • 22. Istota retroakcji i jej systemy
  • 23. Reminiscencja i problemy metodologiczne powiązane z jej badaniem
  • 24. Determinanty reminiscencji i próby jej wyjaśnienia
  • Część VI. ZABURZENIA UCZENIA SIĘ PO USZKODZENIACH MÓZGU
  • 25. Mózgowe systemy uczenia się - zarys problematyki
  • 26. Zespół amnestyczny
  • 27. Zaburzenia pamięci w niektórych schorzeniach mózgu
  • 28. Zaburzenia pamięci w następstwie obustronnego uszkodzenia płatów skroniowych mózgu
  • 29. Zaburzenia pamięci po jednostronnych uszkodzeniach półkul mózgowych
  • Część VII. OGÓLNE KONCEPCJE PSYCHOLOGICZNE I powiązane Z NIMI NURTY BADAŃ NAD UCZENIEM SIĘ
  • 30. Filozoficzne źródła ogólnych koncepcji psychologicznych i aktualne związki obu dyscyplin
  • 31. Przegląd nurtów badawczych w ramach koncepcji behawiorystycznych i poznawczych w psychologii uczenia się
  • 32. systemy uczenia się w koncepcjach behawiorystycznych i poznawczych
  • 33. Próba integracji koncepcji behawiorystycznych i poznawczych w psychologii uczenia się

Czym jest znaczenie w Słownik na P .