zarządzanie marketing co to znaczy
Co znaczy marketing w służbie zdrowia?. Co to jest dosyć ubogiego polskiego rynku wydawniczego z.

Czy pomocne?

Zarządzanie i marketing w służbie zdrowia - podręcznik menedżera

Definicja z ang. Management and marketing in health care - textbook manager, z niem. Management und Marketing in der Gesundheitsversorgung - Lehrbuch-Manager.

Autor (autorzy):
Szczegóły wydania: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski, Olsztyn 2004, wyd. 1, Oprawa: miękka foliowana,395 str., Wymiary: 170 x 240 mm
Zagadnienia: zarządzanie marketing
ISBN: ISBN 83-89112-95-7
Opis: Oceniana podręcznik stanowi bez wątpienia cenne dopełnienie dosyć ubogiego polskiego rynku wydawniczego z zakresu kierowania placówkami służby zdrowia [...] Jej adresatami są w szczególności aktualni i przyszli menedżerowie szeroko pojętego sektora usług medycznych [...]. Opracowanie to stanowi kompendium wiedzy o uwarunkowaniach kierowania marketingowego wieloma podmiotami usług medycznych, znajdującymi się w coraz bardziej konkurencyjnym środowisku rynkowym. Stanowi ono systematyczne i szerokie studium zagadnień sygnowanych w jego tytule. Zawarte treści, metody ich prezentacji i przemyślana ich sekwencja sprawiają, iż czytelnik odnosi wrażenie satysfakcji nie tylko ze wzrostu zasobu swej wiedzy, lecz i doskonalenia własnych umiejętności. [...] Pracownikom służby zdrowia czytanie prac dotyczących ekonomii i kierowania może sprawiać pewne trudności. Autorom omawianej pracy udało się zagadnienia te przedstawić w sposób popularny czytelnikowi z wykształceniem medycznym [...].
Spis treści:
  • Od autorów
  • Część I: PODSTAWY Kierowania
  • 1. Ekonomika zdrowia
  • 2. Nowoczesne narzędzia wspomagające decyzje menedżerskie
  • 3. Rachunkowość
  • 4. Komunikacja społeczna w biznesie
  • 5. Podstawy negocjacji handlowych
  • Część II: STRATEGIA BIZNESU - ZARYS KONCEPCJI
  • 6. Administracja i organizacja opieki zdrowotnej w wybranych państwach UE i USA
  • 7. Ubezpieczenia społeczne i zdrowotne
  • 8. Kierowanie strategiczne
  • 9. Marketing w sferze usług medycznych
  • Część III: OBSZARY FUNKCJONALNE W ZARZĄDZANIU
  • 10. Wiadomość rynkowa i badania marketingowe
  • 11. Instrumenty kierowania marketingowego
  • 12. Kierowanie finansowe-zagadnienia niektóre
  • 13. Kierowanie zasobami ludzkimi
  • 14. Zarządzanie zakładem służby zdrowia
  • 15. Kierowanie poprzez jakość w jednostkach opieki zdrowotnej
  • 16. niektóre akty prawne w zarządzaniu jednostkami służby zdrowia
  • Aneks. Przykład umowy Kontraktu Menedżerskiego

Czym jest znaczenie w Słownik na Z .