antibiotic antybiotyk co to znaczy
Definicja antybiotyk (ang. antibiotic). Czym jest przez odkrywcę streptomycyny, amerykańskiego.

Czy pomocne?

Definicja antybiotyk (ang. antibiotic)

Co znaczy ANTYBIOTYK (ANG. ANTIBIOTIC):

Opis hasła
Termin wprowadzony w 1945 r. przez odkrywcę streptomycyny, amerykańskiego mikrobiologa S.A. Waksmana. Substancja wytwarzana przez różne drobnoustroje (np. pleśnie, grzyby, bakterie), a obecnie otrzymywana również na drodze półsyntetycznej lub syntetycznej, która ma działanie przeciwbakteryjne, przeciwgrzybicze lub przeciwnowotworowe. Ze względu na efekt działania antybiotyki dzielimy na statyczne i bójcze. Ze względu na zakres aktywności na wąskowidmowe i szerokowidmowe. Istnieją również podziały ze względu na mechanizm działania oraz budowę chemiczną (np. antybiotyki beta-laktamowe, tetracykliny, makrolidy, aminoglikozydy itd.).

Definicja Akwaporyna (Ang. Aquaporin):
Co to jest białek, przenoszących wodę. Występują w błonie plazmatycznej komórek roślin i ssaków. Są to integralne białka błonowe, tworzące kanał. W wielu tkankach nabłonkowych, przepuszczalnych dla wody antybiotyk (ang. antibiotic) co znaczy.
Definicja Atenuator (Ang. Attenuator):
Co to jest znajdujący się pomiędzy promotorem a genami struktury w niektórych operonach bakteryjnych, podlegających regulacji przez atenuację, którego transkrypcja prowadzi do powstania fragmentu RNA mogącego antybiotyk (ang. antibiotic) krzyżówka.
Definicja Atrioaktywaza (Ang. Atrioactivase):
Co to jest proteaza serynowa, występująca w przedsionku serca wołu; enzym ten katalizuje aktywację prekursora przedsionkowego czynnika natriuretycznego drogą selektywnej hydrolizy wiązania peptydowego przy antybiotyk (ang. antibiotic) co to jest.
Definicja Aktywatory Transkrypcji Eukariotyczne (Ang. Eucaryotic Transcriptional Activators):
Co to jest białko lub białko połączone z małocząsteczkowym kofaktorem. Eukariotyczne aktywatory transkrypcji mogą być specyficzne dla każdego rodzaju polimerazy RNA (polimerazy RNA I, II lub III) lub być antybiotyk (ang. antibiotic) słownik.
Definicja Antyhormon (Ang. Antihormone):
Co to jest hormonu, wiąże się z odpowiednim receptorem, ale nie wykazuje aktywności biologicznej. Pierwszym zidentyfikowanym antyhormonem, występującym w organizmie jest antagonista FSH (folitropina; ang antybiotyk (ang. antibiotic) czym jest.

Czym jest Antibiotic Ang Antybiotyk znaczenie w Słownik na A .

• Dodano:
  • Autor: