Marketing specjalistycznych ambulatoryjnych usług medycznych
Definicja z ang. Marketing specialist outpatient medical services, z niem. Marketing-Spezialist ambulante medizinische Leistungen.
Autor (autorzy) Marketing specjalistycznych ambulatoryjnych usług medycznych: | RafałFilip |
Szczegóły wydania Marketing specjalistycznych ambulatoryjnych usług medycznych: | Czelej, Lublin 2000, wyd. 1, Oprawa: miękka foliowana,125 str., Wymiary: 145 x 205 mm , Waga: 0.18 kg |
Zagadnienia w Marketing specjalistycznych ambulatoryjnych usług medycznych: | przeciwskazania, marketing specjaltycznych, skutk |
ISBN Marketing specjalistycznych ambulatoryjnych usług medycznych: | ISBN 83-88063-65-0 |
Opis Marketing specjalistycznych ambulatoryjnych usług medycznych: | Marketing usług medycznych jest w Polsce definicją nowym. Pewne jego przedmioty pojawiały się już jako wynik przemian ustrojowych i rzeczywistości społeczno-ekonomicznej w naszym państwie. Jednakże prawdziwy jego rozwój rozpoczął się z chwilą wprowadzenia zmian w sposobie finansowania służby zdrowia w Polsce. Celem opracowania było przybliżenie definicje marketingu i powstanie pewnego rodzaju przewodnika po marketingu dla osób sprawujących funkcje kierownicze w samodzielnych publicznych zakładach opieki zdrowotnej i dla osób prowadzących prywatne specjalistyczne praktyki czy spółdzielnie lekarskie. Najwięcej miejsca poświęcono relacji:: konsument-rynek usług medycznych, celom i podstawowej metodologii badań marketingowych. Podjęto także próbę oceny stopnia atrakcyjności i użyteczności badań marketingowych w odniesieniu do sektora ambulatoryjnej opieki specjalistycznej. Oczywiście opracowanie nie wyczerpuje całości zagadnienia marketingu w ambulatoryjnej specjalistycznej opiece zdrowotnej. Uzupełnienia wymagają przede wszystkim rozdziały dotyczące sposobów prowadzenia polityki personalnej i finansowej jednostek. Autor ma jednak nadzieję, iż w dobie reformy mechanizmu opieki zdrowotnej w Polsce, opracowanie to pomoże osobom sprawującym funkcje kierownicze w realizacji ambitnych przedsięwzięć, które wzmocnią pozycję ich jednostek na rynku usług medycznych. |
Spis treści Marketing specjalistycznych ambulatoryjnych usług medycznych: |
|
- Definicja Mammografia W Diagnostyce Raka Sutka:
- Co to jest najgroźniejszy złośliwy nowotwór kobiet w Polsce (rocznie ponad 12 000 zachorowań), jest nowotworem o długiej fazie przedklinicznej. Wiadomo, iż objawia się po latach utajonego wzrostu, a rokowanie marketing specjalistycznych ambulatoryjnych usług medycznych co znaczy.
- Definicja Medycyna Bólu:
- Co to jest najnowszą wiedzę z zakresu medycyny bólu - zarówno bólu ostrego, jak i przewlekłego nowotworowego. Omówiono badania pozwalające na określenie powody dolegliwości bólowych. Zaprezentowano praktyczne marketing specjalistycznych ambulatoryjnych usług medycznych krzyżówka.
- Definicja Mój Flirt Z Medycyną:
- Co to jest med. Wiesław Magdzik w ciągu całego życia zawodowego zajmował się (i zajmuje nadal) zagadnieniami zdrowia publicznego, a zwłaszcza zapobieganiem i zwalczaniem chorób zakaźnych. W latach 1950-1955 marketing specjalistycznych ambulatoryjnych usług medycznych co to jest.
- Definicja Mały Atlas Anatomiczny:
- Co to jest postępu wiedzy, w tym nauk medycznych, jaki dokonał się w ostatnich dziesięcioleciach, wnętrze ciała ludzkiego kryje w sobie często jeszcze sporo fascynujących, nie zbadanych tajemnic. Powstają nawet marketing specjalistycznych ambulatoryjnych usług medycznych słownik.
- Definicja MedŚciąga - Wywiad I Badanie Fizykalne (History & Physical Examination):
- Co to jest marketing specjalistycznych ambulatoryjnych usług medycznych czym jest.
Czym jest znaczenie w Słownik na M .